Wie heeft nog blauwe ogen?

Oscillococcinum
8 maanden geleden
Volgen
Mijn baby is geboren met blauwe ogen en nu nog steeds. Maar weet niet waar ze die vandaan heeft want wij hebben allemaal bruin in de familie. Ben benieuwd of het nog veranderd ..
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
242 reacties
Bowie123
8 maanden geleden
Hier ook, verder niemand blauwe ogen
  • Rapporteren
MissSaph84
8 maanden geleden
1 van m'n twins!! Ik heb bruine ogen en ben getint mijn partner heeft een groenige oogkleur zo benieuwd of het zo blijft!
  • Rapporteren
Sannecl92
8 maanden geleden
Bijna alle baby's worden geboren met blauwe ogen. Kan nog veranderen tot hun derde levensjaar volgens mij!
  • Rapporteren
MelMelx
8 maanden geleden
Mijn vriend heeft blauw en ik bruin
  • Rapporteren
MelMelx
8 maanden geleden
Mijn vriend heeft blauw en ik bruin
  • Rapporteren
Kleintjeonderweg
8 maanden geleden
Mijn man heeft blauw en ik bruin Met de zon erin echt blauw. Op foto's wat donkerder.
  • Rapporteren
Jorine Adinda
8 maanden geleden
Als jullie drager zijn van het gen voor blauwe ogen is er een kans dat jullie kind blauwe ogen heeft, zelfs als iedereen bruine ogen heeft 😁
  • Rapporteren
Mx3
8 maanden geleden
Hier ook, wij beiden hebben groen/grijs. Dus ik verwacht dat het nog wel zal veranderen.
  • Rapporteren
Voldemort
8 maanden geleden
Mijn man heeft grijs groene ogen en ik heb groene ogen. Ben dus benieuwd wat dit gaat worden. Met haar geboorte waren haar ogen veel donkerder blauw.
  • Rapporteren
Chanty026
8 maanden geleden
Ons meisje heeft ook blauwe oogjes. Mijn man heeft blauwe ogen en ik heb bruin/groen ogen
  • Rapporteren
Lindseeey
8 maanden geleden
Ik heb blauwe ogen en mijn man ook. Zal dus vast blauw blijven 😋
  • Rapporteren
Lonny1990
8 maanden geleden
Mijn man heeft bruine ogen en ik groen/grijs,,, oudste zoontje knal blauwe ogen en jongste donker bruine ogen🥰
  • Rapporteren
lambi
8 maanden geleden
Hier ons zoontje ook grijze ogen bijde bruine ogen maar mijn vader en zijn vader hebben allebei groengrihze ogen.
  • Rapporteren
Inge1992
8 maanden geleden
Hier ook blauwe ogen! Ik zelf heb bruine ogen en papa blauw. Ik hoop dat ze niet meer gaan veranderen!
  • Rapporteren
BabyGirl1
8 maanden geleden
Hier ook twee blauwe kijkers! Ik denk niet dat het verandert, want we hebben beide blauwe ogen. Het is wel nog even afwachten want de oogkleur kan veranderen tot de tweede verjaardag
  • Rapporteren
daphnew
8 maanden geleden
Hier ook nog steeds blauwe oogjes🥰
  • Rapporteren