Mijn baby is geboren met blauwe ogen en nu nog steeds. Maar weet niet waar ze die vandaan heeft want wij hebben allemaal bruin in de familie.
Ben benieuwd of het nog veranderd ..
Vader van onze dochter heeft een donkere huidskleur en ik heb ook bruine ogen. Dochter heeft tot nu toe nog steeds blauwe ogen en een witte huid. Ik snap er niks van. Mijn moeder heeft wel blauwe ogen.
Ik heb groene ogen mijn man donker blauw. De kleine jongen van ons heeft licht blauwe ogen.
Ik heb ooit gehoord van iemand die biologie studeerde dat het met dominante gen te maken heeft. Als er dus niemand in de familie blauwe ogen heeft en je kleine wel heeft er toch familie die het heeft gehad. En dat sprankel dominante gen toch in jouwe kleine zit. Ik vind het bijzonder 😊
Hier ook blauwe ogen.. maar dat verandert vast nog wel. Mijn zoontje zijn oog kleur veranderende pas tegen 3 jaar oud van blauw naar groen.. dus ben benieuwd 😀
Hier worden de ogen steeds lichter net als bij mama,, waren met de geboorte heel donker blauw wat volgens mij bij bijna alle baby’s is, en worden nu mooi licht😍