1051 Reacties

3 jaar geleden

Ik! Eerste laag verf zit er al op..

3 jaar geleden

Haha is al af! 🤣 iets met nu nog mobiel, een eventueel te hete zomer en een badkamer die nog verbouwd gaat worden. Deco en aankleding moet nog hoor.

3 jaar geleden

Kamertje helemaal leeggehaald. Zaterdag a.s. muur verven

3 jaar geleden

Wij zijn al begonnen! Alleen het ledikantje moet nog in elkaar. 😍

3 jaar geleden

Wij zijn druk bezig met de nieuwe kamer van mijn dochter, die plaats gaat maken voor dr broertje💙 kamer is afgelopen week leeggehaald en verf is uitgezocht. Daarna is de babykamer aan de beurt om deze wat meer voor een jongetje in te richten👶

3 jaar geleden

Ik wacht nog op de sleuteloverdracht van ons nieuwe, maar volledig kale, huis! 😅 Nog heel veel te doen dus, maar het kan me niet vroeg genoeg beginnen 😁💪

3 jaar geleden

Wij zijn al klaar 😁

3 jaar geleden

De meubels staan in elkaar. Maar er moet nog worden behangen. Het is de bedoeling dat we een jungle thema baby kamer krijgen. Maar qua kleuren vinden we het nog lastig

3 jaar geleden

Klein huisje dus baby gaat gwn lekker bij mij in de kamer 😄

3 jaar geleden

Hier moeten we nog beginnen. Al wel een ledikantje in onderdelen staan omdat we die hebben gekregen van familie en van de week een vloer opgehaald die ik op marktplaats op de kop heb getikt, is nog helemaal nieuw in verpakking!😊 Kamertje is nu nog mijn hobby kamer en ons huisje is niet zo groot dus dat wordt nog flink uitzoeken en spullen wegdoen... Hebben afgelopen weken eerst andere projecten afgerond in huis zodat we nu straks lekker met het kamertje bezig kunnen zonder dat het hele huis een rommel wordt... daar kan ik nu namelijk totaal niet over😅 Zie heel veel jungle thema voorbij komen, dit vinden wij zelf ook heel mooi❤

3 jaar geleden

Baby gaat bij ons slapen dus bedje en kastje staat al klaar. Nog 19 weekjes dus ben er klaar voor 💪🏻

3 jaar geleden

Reactie op DaniëlleS

De meubels staan in elkaar. Maar er moet nog worden behangen. Het is de bed ...
Ik vind de kleuren hoe ze nu zijn thans wel heel mooi

3 jaar geleden

Bedje

3 jaar geleden

Kamertje

3 jaar geleden

Nope. Per 1 oktober krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Daarna gaan we pas een kamertje maken. Nu wel vast alle spulletjes verzamelen.

3 jaar geleden

Met 12 weken was het al af 🙈🙈

3 jaar geleden

Ons kamertje hebben wij allang af

3 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Kamertje
Wat een prachtige set! 😍 Mag ik weten waar die van is? Lijkt een Riviera Maison!

3 jaar geleden

Wij zijn vorige week begonnen met de babykamer. Dit is wel flink wat werk. We hebben inmiddels het plafond vervangen, de muren gestuct en de kozijnen in het grondverf. Nu kunnen we komende week de muren, plafond en kozijnen gaan verven en dan hopelijk een afspraak maken om de vloer te laten leggen. Ofwel nog even bezig...

3 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Klein huisje dus baby gaat gwn lekker bij mij in de kamer 😄
Hier ook. Hopelijk vinden we nog gauw een ruimere woning en dan gaan we nog verhuizen. Dus voorlopig nog geen babykamertje klaar...