1051 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Loerielaus

Haha is al af! 🤣 iets met nu nog mobiel, een eventueel te hete zomer en ee ...
Waar is de lamp van? 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Lorena_corine

Waar is de lamp van? 🙂
Van de karwei. Is een hanglamp. We hebben 'm hoog opgehangen, zodat we ons hoofd niet stoten.

3 jaar geleden

Bezig 😉

3 jaar geleden

Wat een prachtige set! 😍 Mag ik weten waar die van is? Lijkt een Riviera M ...
La première.. bij oa babypark te koop. Ik ben verliefd op de mandjes en het is een goede kwaliteit!

3 jaar geleden

Grotendeels al af 😅 Winkeltje waar we de meubels gekocht hadden ging verhuizen, dus moesten weg. Nu eigenlijk wel heel blij dat het meeste werk nu al af is, nu alleen nog lekker aankleden en écht af maken 😍

3 jaar geleden

Nog niet maar we hebben een nieuwbouwhuis dus er hoeft niet veel te gebeuren. Alleen muren schilderen en dan de meubeltjes erin en verder aankleden.

VRIEND

3 jaar geleden

Meubeltjes staan in elkaar, nu rustig alles qua decoratie aan het verzamelen 🥰

3 jaar geleden

Ik heb heel veel al af 🥰 kleuren op de muren en de meubels geschilderd, alleen het laminaat moet er binnenkort in

3 jaar geleden

Hier klaar met 10 weekjes 😍

3 jaar geleden

Nog niks gedaan ( ook nog niks gekocht behalve een paar kleertjes.) Wij gebruiken alles van onze eerste. Heb de meubels allemaal al alleen nieuwe commode halen. De kleine komt eerst op onze kamer omdat we ruimte gebrek hebben🤦‍♀️ zijn nu aan, het sparen voor een vaste trap naar zolder zodat we een extra kamer kunnen maken. ( zwangerschap was niet gepland daarom moet het eerst zo)

3 jaar geleden

Hier schiet het ook al op! Wij hebben gewoon voor een Ikea ladekast gekozen als commode en daar andere knopjes op gemaakt 😇

3 jaar geleden

Reactie op mommy1997

Hier schiet het ook al op! Wij hebben gewoon voor een Ikea ladekast gekozen ...
Wij gaan ook kijken voor een comode! Twijfelen tussen de malm en deze hembes die jij hebt. Ik ben 1.60 en moet dus even kijken of de hemnes niet te hoog is.. 😊

3 jaar geleden

Wij zijn ook begonnen. De muren zijn gestuuct en geverfd. Morgen de vloer halen en dan hopen dat we snel klaar zijn. 1ste week van Aug komt eindelijk de baby kamer! Wist trouwens niet dat er zn lange levertijd op de kamer zou zitten! Moet nou wel zeggen dat ik blij zijn als we straks alles hebben staan en ik de boel kan inpakken alles ligt nu overal 😂

3 jaar geleden

Dit behang gaat er op 1 muur komen trouwens 😍😍😍

3 jaar geleden

Nog niet begonnen. Twijfelen over verhuizen, als het juiste huis zich aan dient. En gaan dan toch pas over als de kleine minimaal 6-8 weken oud is. Dus tot die tijd bij ons op de kamer. Als verhuizing toch nog lang uit blijft, gaan we toch misschien alsnog kamertje maken.

3 jaar geleden

Mag hier nog niks doen can de man hij wil eerst weten wat het Word gggrrrrrr

3 jaar geleden

Jep al klaar op de kleding na En poespas dingetjes En we krijgen een jongetje

3 jaar geleden

Kamer voor onze jongen is in grote lijnen af. Moeten nog wat kleinigheden. Ben heel blij dat het af is voor ik er geen puf meer voor heb!

3 jaar geleden

Wij hebben deze kamer gekocht maar wordt over 11 weken geleverd. Hebben we bewust voor gekozen omdat we nog wat aan het verbouwen zijn. De kleuren zijn we redelijk over uit maar er kan nog van alles veranderen haha. We krijgen een meid trouwens. We denken aan een donkere oud roze (miss met taupe) kleurige muur.

3 jaar geleden

We zitten nog in een verbouwing, dus onze kinderkamer is gevuld met dozen 😅 we hebben wel al meubels en qua kleuren denk ik aan oudroze met donkerblauw of oudroze met groen