52 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook olifant in wording hahaha. Ben nu 13+1. Voel me soms echt verschrikkelijk.... beetje Babybuik... beetje vet 🤣🤣

3 jaar geleden

Hier ook. Zit ook al 6kg aan sinds zwangerschap. Verschikkelijk. Nu 13+2

3 jaar geleden

Ohhh precies dit! Ben vandaag 13+3 en voel me ook helemaal niet fijn in m’n lijf 🙈 Hoop dat het snel beter wordt! 😅

3 jaar geleden

Yup. Hier net zo 😅. Vandaag 13 weken precies.

3 jaar geleden

Ik oookkkk . Duurt af en toe even voordat ik de deur uitga zelfs, mn kleren zitten me net niet helemaal lekker, alles omsluit me, waardoor ik me net een propje voel 🙄 Ondanks het feit dat mn man vaak zegt dat ik er goed/leuk uitzie: ik voel me super lomp!

3 jaar geleden

Ben 2kilo aangekomen tot nu toe dus dat valt op zich nog wel mee, maar toch voelt het soms wel zo inderdaad.. begin een klein buikje te krijgen ( denk misschien ook nog wel darmen) maar je ziet nog niet dat je zwanger bent net of je alleen bent aangekomen. Beetje zon tussenfase waar je even doorheen moet denk ik 🙈

3 jaar geleden

pfff hier nog 1 bijna 12 weken en voel me een zee koe😅😅 en idd of t nu een zwanger buikje is nee meer vet ofzo 😅😅is de 2e dan gaat t sowiso sneller allemaal

3 jaar geleden

Ik ook😭 echt verschrikkelijk! Vooral mijn bovenbuik is zo opgezwollen alsof er 10 kg bij is gekomen. Maaar we maken het mee voor iets heel moois ❤️

3 jaar geleden

Ja, ik sluit me aan!! Zit zo niet lekker in m'n vel; voel me zo dik😟 ook omdat het geen zwanger-baby-buik is.. Maar eerder gewoon een pizza-buik zo van je hebt te veel gegeten... broeken zitten strak en de hormonen helpen echt niet mee om mijzelf iets van credits te geven... Ik ben nu 14+3. Gelukkig blijf m'n vriend zeggen dat ik mooi ben en dat tie van m'n buik houdt, want daar zit de baby in. Dat helpt wel! 🥺🥰

3 jaar geleden

Ik heb dit zo erg... altijd mooi slank geweest, nooit schommelingen in gewicht, altijd netjes rond de 57 kilo. Wel altijd wat 'vollere' heupen en billen gehad maar vond dat juist mooi aan mezelf. Nu voor het eerst drukt m'n buik tegen mn shirt aan en als ik naar beneden kijk denk ik echt wtf is dit... 😨 als het nou eeb mooi, strak zwangerschapsbuikje was zou ik er supertrots op zijn, maar het is echt nog flubber en nu lijkt het net alsof ik me tijdens de Coronacrisis vol heb zitten douwen met pudding ofzo. 😂 heel vreemd gevoel voor mij want heb zelf nooit problemen of onzekerheden gehad over mijn lichaam (puberteit niet meegerekend, maar die fase hebben we denk ik allemaal wel gehad hihihi) en nu schaam ik me er bijna voor. Heel ongemakkelijk. Maar goed, het zal snel genoeg meer op een babybuik gaan lijken dan op Corona-kilo's... can't wait. 😂

3 jaar geleden

Jaaa dit herken ik zo erg! Kleren zitten strakker en buik zit in de weg alsof je net een kerstdiner op hebt. Voel me echt mega... Kan niet wachten tot het echt een babybuik is haha

3 jaar geleden

Yep ik doe ook mee 🤣 voel me ook alleen maar dik nog. En mn borsten die al formaat watermeloen hebben aangenomen 🙈 nu hopelijk alleen maar naar voren groeien

3 jaar geleden

Hahaha zo heerlijk om de reacties te lezen! Echt die tussenfase hè! Mijn ouders zeiden ook dat ik een buikje kreeg! Ik nog heel beledigd: “echt niet”... maar mijn vader zei heel terecht dat mijn lijf gewoon veranderd. Denk dat ik me er maar gewoon lekker aan toe ga geven. Kwa kilo’s is er bijna niks bij, dus lichaam accepteren en hopen dat we de baby’s snel voelen meiden ;) dan is het alweer wat meer een baby-buik! 🤪 Uiteindelijk is dit natuurlijk ook al een baby-buik 😇 want de veranderingen komen door en zijn voor de baby 😇

3 jaar geleden

Ohhhh ja zo herkenbaar 😅😳 voelt nu al alsof ik niet meer bij me veters kom en ik hijg als een paard als ik een trap oploop. Ik voel me ook echt een kamerolifant 😂

3 jaar geleden

Oh wat herkenbaar!! Al zoveel discussies met mn man gehad omdat ik me zo vies, dik en lelijk voel op het moment (bijna 11 weken nu). Weet ook wel dat het er allemaal bij hoort, maar voel me echt nog niet comfortabel met mn nieuwe lichaamsbouw (van sixpack naar uitzettende buik). Hopelijk is snel te zien dat het geen overwicht is maar een babybuik. Deze tussenfase is vind ik echt niet fijn, en dan heb ik t nog niet eens over de andere kwaaltjes die daar ook aan bijdragen. Klaag klaag klaag 😛

3 jaar geleden

Ah ja joh... alsof ik 3 kerstdiners achter de kiezen heb, zo vol en opgeblazen 😑 wordt tijd voor de echte babybuik

3 jaar geleden

Reactie op Marenne

Ik heb dit zo erg... altijd mooi slank geweest, nooit schommelingen in gewi ...
Zoooo herkenbaar!!

3 jaar geleden

Hier nog een!!! Zeker nadat ik gister op de weegschaal stond en gewoonweg schrok.... heb ik gewoon al een dikke buik...🐘🐘

3 jaar geleden

Ik heb vanavond 10km gewandeld met een vriendin. Ik loop nu wel als een 🐘😅

3 jaar geleden

Ik ben 4kg verdikt en zit op bijna 12 weken... ik droeg steeds een s-m en al m’n broeken spannen dus ik ben oprecht depressief. Ook 2 cupmaten meer dus al m’n t-shirts hangen zo ver vooruit dat ik nog dikker lijk