176 Reacties

4 jaar geleden

Hoi ik ben Jenny 36 jaar. Heb een dochter van 7 en nu voor vierde keer zwanger (2017 heb ik 2 miskramen gehad). Ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger. We wonen in Echteld (ligt dicht bij Tiel). En de eerste echo heb ik op 17 april en de dagen gaan op dit moment heeeel langzaam voorbij. Ben erg benieuwd of dit keer het hartje klopt.

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan12Miskramen

Wat leuk! Ik ben Michelle 22 jaar. 3 jaar Getrouwd 5 jaar samen. 9 miskra ...
Ik hoop voor jullie dat het deze keer goed gaat. Ik zal voor jullie duimen en succes bij de echo woensdag.

4 jaar geleden

Emmy 🙋🏼‍♀️ 31 jaar, verloofd en vandaag precies 7 weken zwanger van de eerste. Ik kom uit Hengelo, bij mij is de eerste echo aanstaande woensdag nog niet afgezegd. Ook heb ik nog geen bericht dat partner niet mee mag, dus ik heb geluk denk ik.

4 jaar geleden

Haay, ik ben Démi, 28 jaar, 2e keer zwanger (7+2 als het goed is) (december miskraam gehad) 9 jaar samen met mijn vriend en we wonen in Rosmalen, Noord-Brabant. 24 april 1e echo! En wat ik al eerder hier las, een dag heeft 48 uur ipv 24!!😅 ben zo benieuwd naar de echo en naar een kloppend hartje

4 jaar geleden

Reactie op Kelly1405

Hoi Nina86. Dichtbij dus en zelfde moment zwanger. Ga je bij de gyn in St J ...
Hoi Kelly, ik wil terug onderwater bevallen (als alles goed gaat natuurlijk) dus ik ga naar het serruys in Oostende. Op 23/4 aan 8 weken de eerste echo ❤️ en voorlopig mag m'n vriend mee. Maar sinds we vrezen dat de Corona maatregelen nog langer zullen aanhouden vrees ik dat het niet zal mogen. Hij zou het erg jammer vinden want is z'n eerste kindje en die echo's zijn altijd speciaal he!

4 jaar geleden

Hoii, ik ben chamilla, 23 jaar en kom uit Meppel, ben al 9 jaar samen met mijn vriend, dit is mijn eerste zwangerschap. en ik heb op 04 mei mijn eerste echo, spannenddd

4 jaar geleden

Ik ben 32 jaar, woon in Noord-Brabant. 1e zwangerschap (7+2 weken) met behulp van eiceldonatie, na 5 jaar proberen en medische malle molen. 6 april eerste echo met 8+2weken. 🤞❤️

4 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Laura 35 jaar en ik ben nu 8w+2 zwanger van onze eerste 2 (!) kindjes. We weten sinds donderdagavond dat er twee frummeltjes in mn buik groeien, day was flink schrikken! Mn vriend en ik zijn eind januari pas gaan samenwonen in Zwolle (vanuit Enschede en Ermelo) en de zwangerschap was nog niet gepland, maar wel zeer gewenst! Nog meer dames uit de "buurt" van Zwolle? :)

4 jaar geleden

Reactie op JennyDirk

Ik hoop voor jullie dat het deze keer goed gaat. Ik zal voor jullie duimen ...
Dankjewel 🙏🏼❤

4 jaar geleden

Samira , 20 jaar 5 weken en 2 dagen zwanger van me eerste kindje en ik kom uit Nijmegen

4 jaar geleden

Ik ben Dana , 21 jaar en zwanger van de 2de morgen 7 weken enorm blij en hopen dat het deze keer wel goed gaat 🙏🏼 en wij wonen in het mooie Assen 😊

4 jaar geleden

hoi! Dientje 30 jaar. oktober een miskraam gehad en nu weer zwanger. Volgende week maandag de eerste echo. Na 5 jaar proberen en de medische molen hopen dat het nu goed gaat. Woon in het mooie West Friesland in Grootebroek

4 jaar geleden

Ik ben karlijn. 35 jaar en hebben al een zoontje van bijna 2 jaar. Op dit moment 9 weken zwanger van ons 2e kindje. kom uit noord limburg

4 jaar geleden

Ik ben Hanna, 21 en nu 6w+1 zwanger van ons tweede kindje. Wij wonen in Annen! #drenthe 🌳

4 jaar geleden

Leuk idee! Ik ben Carlijn, 30 jaar, woon in Nieuwegein met mijn vriend en zwanger ( 9 weken ) van onze eerste 🥰

4 jaar geleden

Ik ben Sedef , 27jaar over 2maanden :) woon in amsterdam , ik heb een dochtertje van 2jaar en 7weken zwanger

4 jaar geleden

Leuk! Ik ben Janine 32 jaar, getrouwd en een zoontje van 2 en 7,5 week zwanger. Wij komen uit de hoeksche waard.

4 jaar geleden

Ik ben 21 jaar en ik woon in Groningen en ben af en toe in Amsterdam bij mijn vriend maar wegens corona hem al een paar weken niet gezien en ik ben 7+ weken zwanger

4 jaar geleden

Hoi hoi ben 31jaar getrouwd heb al 2 kinderen 12jaar en 10jaar woon in den hoorn.

4 jaar geleden

🙋🏽‍♀️30 jaar, verloofd en vandaag 6+5 en woon in Enschede 22 april de eerste echo, kan niet wachten😅