5 Reacties

3 jaar geleden

Kiezen die doorkomen? Dan eet ze hier ook niks anders dan "knapperige" dingen.

3 jaar geleden

Kiezen die doorkomen? Dan eet ze hier ook niks anders dan "knapperige" din ...
Kiezen staan er al…het lijkt alsof hij het gewoon weigert voor zijn eigen willetje door te drijven

VRIEND

3 jaar geleden

Onze Kleintje heeft het wel eens maar dan is het vaak dat hij last van zn tandjes heeft en iets hards wilt eten. Daarnaast als we aan gekrijs merken dat hij er echt last van heeft, dan geven hem een zetpil en dan kan hij weer normaal eten. Maar het klinkt of jullie Kleintje het te vaak heeft en niet meer goed eet. Hoop dat het snel goed komt☹ en dat het ziekenhuis met advies komt

3 jaar geleden

Onze kleine heeft het ook wel eens. Inderdaad vooral als er tandjes en kiezen doorkomen.

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft dit op het moment ook. Maar vooral juist met stukjes eten. Brood eet hij niet. Dan is het gillen en weg slaan. Stukjes avond eten eet hij niet. Pap en fruit wat helemaal glad gepureerd is gaat er wel in. En koekjes kan hij ook eten. Doordat hij wel koekjes eet weet ik dus dat er niet echt iets aan de hand is maar waarschijnlijk een fase. Ik probeer het elke dag opnieuw en anders geef ik hem wat anders. Pap eet hij bijvoorbeeld wel heel goed. Heb het hier vaker gehad en gaat dan ook vanzelf weer over. Hopelijk is het bij jullie ook snel weer goed!