12 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ik ga meestal eerst samen met haar spelen. Start het spel op zeg maar! En na een kwartiertje zeg ik dan vaak; Nu mag je even zelf spelen, mama doet even wat anders! Soms jengelt ze een minuutje, dat negeer ik dan. Uiteindelijk gaat ze zelf aan de slag! Helpt wel denk ik dat ik haar echt onverdeelde aandacht geef wanneer ik met haar speel. Dus geen telefoon of een schuin oog op een tv oid!
茅茅n jaar geleden
Hier speelt ze vooral veel zelf met de dingen waarbij ze haar fantasie kan gebruiken. Bij de kinderboerderij van Playmobiel gaat ze alle diertjes voeren en goed opletten dat het popje het hekje dichtdoet zodat de diertjes niet ontsnappen. Haar poppenhuis (ze heeft de popptjes eruit verbannen en er wonen tegenwoordig auto鈥檚 in 馃槀). Net zoals Sanne zegt beginnen we vaak samen met spelen, zeker bij nieuw speelgoed om samen te ontdekken wat het is en daarna speelt ze er zelf mee. De creatieve dingen zoals kleien en kleuren doet ze het liefst samen.
茅茅n jaar geleden
Hier ook een kind met heel veel speelgoed. Hij speet echt nauwelijks. Wilt ook t liefst heel de dag tv kijken en op en neer rennen. Stoeien met papa vindt hij geweldig. Gaat sinds een maand naar de psz, maar gaat niet zo goed helaas. Dus denk dat we er mee gaan stoppen. Proberen na de vakanrie nog een paar x. Hij moet veel huilen daar en speelt niet met kinderen of speelgoed
茅茅n jaar geleden
Reactie op NadiaH
Nee nog niet
Ik zou dat toch eens proberen. Goed voor de ontwikkeling, sociale contacten en een goede voorbereiding voor school.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Ellen3
Hier speelt ze vooral veel zelf met de dingen waarbij ze haar fantasie kan ...
Hier doet ze het kleien en kleuren en stickers plakken ook het liefst samen idd! Eindstand doe ik alleen de doppen weer op de stiften en zit ik een uur naar haar te kijken hoe ze kleurt! En eindelooooos dezelfde konijnen kleien!馃槄
茅茅n jaar geleden
Reactie op angel90
Hier ook een kind met heel veel speelgoed. Hij speet echt nauwelijks. Wilt ...
Misschien heeft hij wel te veel en vindt hij het overweldigend. Zou weghalen en maar 3 dingen neerzetten, kijken hoe het dan gaat