9 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde. Nu 14 weken en sinds bijna een week word het ook weer erger. 😭 Ondanks de medicatie weer de heletijd kokhalzen en doen. Kan het gelukkig wel binnen houden. Rond 11 weken heb je de piek dan zou het daarna minder moeten worden. Bij m'n 1e 20 weken ziek geweest. Had gehoopt dat ik er nu met 3 maand af was😞

3 jaar geleden

tot 16 weken is ie hcg pas op zn top. dus kan goed

3 jaar geleden

Over het algemeen wordt het minder. Echter iedere zwangerschap is anders. Bij een collega van mij werd het met de week erger tot het einde toe. Ik hoop voor je dat er snel verbetering in komt

3 jaar geleden

Ik ben bijna niet misselijk geweest tot 12 weken en nu al een paar weken dat de wc mijn beste vriend is 🙈

3 jaar geleden

Ik ben nu 15 weken zwanger en ook bij mij wordt het alleen maar erger.. ik ben bij de verloskundige geweest van de week omdat ik mij zo slecht voelde, kon elk moment flauw vallen en kon niet eens een kopje naar de keuken brengen. Wat blijkt.. bloeddruk mega laag.. niet slecht voor de baby alleen helaas voor mijzelf echt drama. Advies rustig aan doen en luisteren naar je lichaam en hele dag door beetjes eten ookal houd ik niets binnen..

3 jaar geleden

Vanaf 5.5 week ziek wist alleen toen niet waarom. Na de 12 weken is het erger geworden. Ik ben heel bang voor h.g. Ik heb ik extreme bloeddruk dalingen 85/61 waarbij ik heel onwel word

3 jaar geleden

Hier ook hoor. Pas vanaf week 9 begon het bij mij. Zo misselijk ! Nergens zin in. Bah wat een naar gevoel. Ben ook zo slap als een vaatdoek

3 jaar geleden

Reactie op Trace

Vanaf 5.5 week ziek wist alleen toen niet waarom. Na de 12 weken is het ...
Ojee. Klinkt niet goed... hou je überhaupt nog iets binnen?? Zo niet dan moet je echt aan de bel trekken hoor! (Hier helaas ook keiharde HG) Sterkte!!!

3 jaar geleden

Ik heb ook hetzelfde. Voorheen heel der dagen misselijk maar bijna niet overgeven. Nu al meer dan een week dagelijks meerdere keren overgeven