31 Reacties

2 jaar geleden

Drinken uit de fles doet hij al tijden zelf. Zelf eten ook, zoals boterham in stukjes of vlees. Met lepel eten gaat meer dan de helft ernaast. Zeg vaak samen doen en dan gaat het goed. Vind het makkelijker en sneller gaan als ik hem eten geef 😬 Drinkbekers / zogenaamde anti lek bekers doe ik niet aan. Ondingen vind ik dat en zonde van m’n geld en lekken doen ze allemaal ( bij mij in ieder geval) Af en toe een druppel water in een beker om te oefenen.

2 jaar geleden

Reactie op my3thbaby

Drinken uit de fles doet hij al tijden zelf. Zelf eten ook, zoals boterham ...
Ik heb zo'n 360° beker van munchkin...rotding, lekt elke keer. Uiteindelijk een nieuwe gekocht in Duitsland, in de supermarkt van een merk wat ik niet ken. Die is inmiddels heel vaak gevallen en beschadigd...geen druppel komt eruit.

2 jaar geleden

Reactie op Voldemort

Ik heb zo'n 360° beker van munchkin...rotding, lekt elke keer. Uiteindelij ...
Nuk toevallig?

2 jaar geleden

Reactie op Voldemort

Ik heb zo'n 360° beker van munchkin...rotding, lekt elke keer. Uiteindelij ...
Ik heb 360 bekers van nuby. Deze lekker niet. Enkel als ze ze keihard op de grond gooit😅

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Nuk toevallig?
Ja volgens mij is dat het ja

2 jaar geleden

Ja hier ook heel erg fan van de Nuk beker! Heb er een van kruidvat huismerk gehad en een van Munchkin, maar beide waardeloos, drinken gaat lastig(zelf ook geprobeerd en ik had er al moeite mee😅) en bij een keer vallen al lek of kapot. Wat verwachten ze dat een baby/dreumes er mee gaat doen dan? Die van Nuk zijn echt een dikke aanrader!!

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Ja hier ook heel erg fan van de Nuk beker! Heb er een van kruidvat huismerk ...
Onze dochter drinkt ook super uit de Nuk en hij lekt niet. Helaas heeft ze nu zo vaak met haar vinger in de bovenkant gedrukt, dat er een gaatje in zit. Nu zit telkens haar vinger erin vast 😖 (hoe dan?!) We hebben gisteren net twee nieuwen besteld!

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Onze dochter drinkt ook super uit de Nuk en hij lekt niet. Helaas heeft ze ...
🤣 heerlijk die blagen. Ik snap ook niet hoe ze het soms doen.

2 jaar geleden

Schoonmoeders had hem met 11 maandjes de lepel gegeven en zijn toetje. Sindsdien moest hij zeker ook een lepel anders was het krijsen. Dus hij het "zelf doen" terwijl wij ook hapjes gaven. Ondertussen bijna 16 mnd en gaat er al steeds meer op de lepel mee zijn mondje in. De ene x gaat het beter dan de andere x, maar alles en ieder heeft een eigen tempo

2 jaar geleden

Ik ben vandaag ook maar eens begonnen met "zelf proberen" en dat ging best goed.

2 jaar geleden

Reactie op my3thbaby

Drinken uit de fles doet hij al tijden zelf. Zelf eten ook, zoals boterham ...
Maar het hoeft ook niet snel te gaan toch? Gezellig met iedereen mee-eten gaat ook om het momentje als gezin 😊