127 Reacties

4 jaar geleden

Yep hier ook, dinsdag de 5e. Stik zenuwachtig :-(

4 jaar geleden

Heb volgende week donderdag termijn echo ben ook heel erg bang 2 miskramen gehad in jaar tijd. Zo spannend 😩

4 jaar geleden

ik mag ook maandag! om 9.20. ben ook onwijs zenuwachtig. gelukkig heb ik met 7+4 ook een echo gehad. maar toch.

4 jaar geleden

Ik heb vanmiddag de termijnecho en ben super zenuwachtig!

4 jaar geleden

Ik heb hem morgen!! Gelukkig al om 8:15 uur. Spanning loopt nu toch wel heeel erg op! Pfffff

4 jaar geleden

Ik mag maandag eindelijk ook na 2 miskramen weer een echo laten maken.. hopelijk is alles goed met ons wonder.. maar wachten duurt lang.. hopelijk maandag om 8.30 goed nieuws

4 jaar geleden

Zo spannend allemaal! Ik ben er echt HEEL de dag mee bezig, omdat ik vanwege Corona nu wat minder werk heb. Toch niet normaal? Haha. Ik hoop volgende week in dit topic heel veel mooie foto’s te zien!

4 jaar geleden

Reactie op Meisjesmamafm

Ik heb vanmiddag de termijnecho en ben super zenuwachtig!
Spannend! Hoelaat mag je?

4 jaar geleden

Ik heb morgen dan ben ik als goed is 11+1 vind het ook heel spannend! En al die verdrietige verhalen daardoor twijfel ik ook weleens.. en me man mag er niet bii zijn is echt best spannene

4 jaar geleden

Dinsdag de 5e de 1e echo... enorm spannend! Ben dan ruim 10 weken volgens eigen berekening. Hopelijk is alles goed :-)

4 jaar geleden

Zo spannend allemaal! Ik ben er echt HEEL de dag mee bezig, omdat ik vanweg ...
Ik werk nog wel fulltime maar vandaag niet echt productief en merk dat google overuren draait met elk steekje in mn buik! 🙁 blij als het morgen is!!!

4 jaar geleden

Reactie op Ingrid121212

Ik mag maandag eindelijk ook na 2 miskramen weer een echo laten maken.. hop ...
houd je ons op de hoogte??

4 jaar geleden

Ik ook, volgende week donderdag. Ik was wel relaxed erover, omdat ik nog wel gewoon lichamelijke klachten heb. Maar lees nu ook wat verhalen van meiden waarbij het helaas toch niet goed bleek te zijn. Dus begin t nu toch langzaamaan wel spannend te vinden. We moeten maar rustig afwachten, maar jemig, wat gaat de tijd langzaam... 🙈

4 jaar geleden

Yes hier ook volgende week, donderdag. Heb al wel een goede echo gehad, dat stelt me gerust. Maar het blijft spannend! Vind het zelf erg jammer dat mijn man niet mee mag, voel je je toch een beetje alleen ofzo😶

4 jaar geleden

4 mei hebben wij de eerste echo om 18.45 dus dat gaat een lange dag worden. Hoop zo dat alles goed zit en we een hartje zien kloppen🍀

4 jaar geleden

Ik mag morgen, zo spannend allemaal. Gelukkig heel druk op het werk dus dat biedt een beetje afleiding. Hopelijk krijgt iedereen goede berichten bij de eerste echo de komende dagen.

4 jaar geleden

Ik heb om half 3 vandaag me termijn echo 🤗 super zenuwachtig 🙏

4 jaar geleden

Heb gister termijnecho gehad. Het hartje even horen kloppen🥰 Maar omdat de kleine spruit verkeerd lag konden ze niet meten. Dus mag as dinsdag opnieuw voor de termijnecho 😊

4 jaar geleden

Ik heb woensdag de termijnecho. Heb wel met 7 weken al een goede echo gehad, dat stelde me wel gerust maar door 2 miskramen hiervoor toch nog erg zenuwachtig en onzeker. Hopelijk woensdag weer goed nieuws!

4 jaar geleden

Vanmiddag om half 5 mag ik. 10.1 week volgens eigen berekening. Erg benieuwd en zenuwachtig! Kan me nu op het werk al de hele dag niet concentreren.