6 Reacties
2 jaar geleden
Ja verschrikkelijk is dat! Ziek zijn terwijl je mama bent is echt heftig. Hier helpt mijn vriend altijd erg goed mee wanneer ik het niet kan, maar hij werkt daarnaast zo'n 50uur in de week. Dus ik vraag mijn ouders of beste vriendin ook wel eens om dan langs te komen om wat zorg over te nemen of mijn zoontje op te halen dat ik thuis rust heb. Een dag kan dan ook echt een verschil maken.
2 jaar geleden
herkenbaar. Mijn man is deze ochten even de hort op geweest met onze dochter zodat ik even 'ziek kon zijn' verder voelt het als samen het weekend doorbikkelen. Ik heb we laatst wel ziek gemeld, het ging gewoon niet en moest even bijkomen zonder kleine in huis. Ben echt snip verkouden al 2 weken. Slaapt elk met verstopte neus. Geen corona maar alsnog goed ziek
2 jaar geleden
Ja vreselijk ben voor een paar maanden terug ziek geweest wel dan samen met mijn dochter, helaas als alleenstaande mama is dat nog een stuk pittiger. We waren voor 2 weken goed ziek, alle laatste energie wat ik had gebruikte ik echt voor boodschappen doen en het huis wat op orde houden. We hebben veel op bed gelegen, en ging elke avond gelijk met haar mee naar bed. Werken doe ik op dit moment niet dus dat was op dat moment een opluchting. Maar het is inderdaad niet fijn als een moeder ziek is.
2 jaar geleden
Had laatst Corona met flinke koorts.
Eerste dag is m’n moeder bij mij gekomen om op de kleine te passen.
Heb toen veel kunnen slapen.
Volgende dag moest ik zelf weer aan de slag.
Is doorbijten en vroeg op bed gaan en 🙏 dat de kleine doorslaapt de nacht.
Na 3 dagen voelde ik me al weer stukken beter.