16 Reacties

3 jaar geleden

Zeker meenemen! Gewoon in de wagen geven. Ik neem altijd luiertas mee met alles erin, je weet maar nooit

3 jaar geleden

Ik zou het voor de zekerheid meenemen en kijken hoe ze reageert. En als ze wel honger heeft gewoon lekker voeden. En lekker negeren als mensen kijken 😜

3 jaar geleden

Zeker meenemen :) maak het jezelf zo makkelijk mogelijk 😊

3 jaar geleden

Ja gewoon flesje koud water en thermosfles gekookt water mee (1/3 koud en 2/3 gekookt en dan poeder erbij) Als je kindje honger heeft wil het eten, dus gewoon geven. Ik heb al 2 keer in het ziekenhuis rondgelopen met mijn dochter aan de borst 😉

3 jaar geleden

Ik heb ook wel vaker een afspraak gehad tijdens etenstijd. Warm flesje mee genomen. Dronk ze niet super veel maar huilde ze ook niet. Succes in het ziekenhuis

3 jaar geleden

Gewoon meenemen :-) Ik geef gekolfde melk, en heb de mazzel dat hij het op kamertemperatuur drinkt, dus hoefde ook niks warm te maken tijdens de afspraak. Ging prima

3 jaar geleden

Ik heb inmiddels 1 afspraak en 1 opname gehad vanwege aardbeienvlekken en een medicijn daarvoor. Wat ik de eerste keer had ervaren is dat ze in de wachtkamer een magnetron hebben of vaak wel een plek waar je de fles kan opwarmen. Verder hebben ze echt wel begrip als je even een fles moet geven. Maar ik heb gewoon aangeboden in de wachtruimte. Maar je kan ze er soms ook mee afleiden. Hij wilt bij mij nooit grote hoeveelheden als ik het voor zijn aangegeven etenstijd geef, dus wilt hij later dan altijd nog wel de rest plus soms nog een beetje met zijn moment.

3 jaar geleden

Reactie op mama'sPrinsje

Zeker meenemen! Gewoon in de wagen geven. Ik neem altijd luiertas mee met a ...
Ja ik heb dan ook sowieso een luiertas mee. Maar die heb ik eigenlijk altijd wel buiten wandelingen om.

3 jaar geleden

Gewoon meenemen, artsen hebben daar gewoon begrip voor over het algemeen, was bij mij geen probleem

3 jaar geleden

Ik voed dan meestal 30 min voor de afspraak zodat hij tevreden mee kan. Als dat rond etenstijd gaat. Want als hij honger krijgt is het dan nu en niet 1min later. Ik geef borstvoeding.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Ik voed dan meestal 30 min voor de afspraak zodat hij tevreden mee kan. Als ...
Ik ook, voor vertrek wat geven, meestal lukt half flesje dan wel. En voor zekerheid ook mee. Dan daar of erna de rest.

3 jaar geleden

Of evt eerder de fles geven en anders gewoon meenemen! Begrijpen ze heus wel. Wij hebben zo’n flessentas om warm te houden, werkt perfect.

3 jaar geleden

Ik geef dan een klein flesje vooraf, en de rest na de afspraak. Hoeft hij geen honger te hebben

3 jaar geleden

Ze redde het net tot de afspraak afgelopen was, gelukkig 🙊

3 jaar geleden

Ik zou de fles gewoon meenemen 😉

3 jaar geleden

Is het een optie om iets eerder naar ziekenhuis te gaan en rustig flesje te kunnen geven voor de afspraak. Loopt je schema misschien niet helemaal zoals je gewend bent, maar dan is ze wel rustig. Moest gisteren in ziekenhuis zijn en voor afspraak ook flesjes gegeven, waren daardoor allebei heel rustig. Liep allemaal enorm uit en zag wat baby’s (en ouders) onrustig worden die idd in de knel kwamen met voeding