361 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op lynnloge
Hier vrijdag 11/02/2022 onze 2de zoon in onze armen mogen sluiten. Schelen ...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
2 jaar geleden
We wilden het langzaam weer proberen in het nieuwe jaar, buiten menstruatie en ziekte om 1x seks gehad... Afgelopen maandag positieve test. En zal nu kleine 6 weken zwanger zijn.. Heel fijn dat het allemaal lukt, maar hier had ik nog niet op gerekend. Ik moet toch nog even aan het idee🙈
2 jaar geleden
Reactie op kel86
Wij zijn op 25 januari trotse ouders geworden van ons 4de kindje. Onze doch ...
Gefeliciteerd en wat een leuke namen hebben jullie kids!
2 jaar geleden
Wij gaan vant zomer weer ervoor hebben we besloten. Dan zit er 1,5 jaar tussen na de keizersnede en vind ik zelf een fijner gevoel.
Moet er nu nog niet aan denken met het tillen van + 13 kg trap op trap af en een dikke buik,dus dan moeten we hem maar gauw leren om onder begeleiding omhoog te komen 😂🙈
2 jaar geleden
Reactie op Banaan
Wij gaan vant zomer weer ervoor hebben we besloten. Dan zit er 1,5 jaar tus ...
Leren traplopen is zo leuk! Doen we nu ook met mini en ze vindt het super. 😄
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Leren traplopen is zo leuk! Doen we nu ook met mini en ze vindt het super. ...
Jaaa mijn zoontje is er ook zo'n fan van. Moet nu echt opletten dat ik de deur naar de trap dicht doe, want binnen 2 tellen staat ie al halverwege. Ik vind het wel fijn dat ik die 13 kilo nu niet zelf naar boven hoef te sjouwen. Nu alleen nog kijken hoe ik hem leer om ook naar beneden te kunnen!
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Ro2020
Jaaa mijn zoontje is er ook zo'n fan van. Moet nu echt opletten dat ik de d ...
Mijn zoontje gaat op zijn billen zitten, handje op de tree en ander handje houd ik vast. Hij schuift dan schuin van de tree af, verplaatst zijn handje, schuift zijn voetjes tree naar beneden en zo gaat hij de trap af. Misschien werkt dit ook voor jou kindje
2 jaar geleden
Even een gek vraagje haha! En misschien kunnen jullie met mij meedenken om te kijken hoelang ik nou ongeveer zwanger ben..
- 7 januari eerste dag laatste menstruatie, bevruchting 30 januari dus dan zou ik “officieel” 3 weken zwanger zijn
Normaal tel je natuurlijk vanaf de eerste dag laatste menstruatie (bij normale cyclus dus +14 dagen en krijg je die twee weken cadeau) maar aangezien dat nu 3 weken is zou dat betekenen dat ik nu 6.2 weken zwanger zou zijn.. Ik vind 3.2 weken erbij zoveel als cadeautje haha!
Vanaf welke datum zouden jullie rekenen? Mijn zwangerschapsapp komt er niet uit😅
2 jaar geleden
Reactie op Anna1990
Even een gek vraagje haha! En misschien kunnen jullie met mij meedenken om ...
Bevruchting weet je nooit zeker tenzij je ivf oid hebt gehad. Dus ik zou vanaf 7 januari tellen.
2 jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Sperma kan tot 3 dagen blijven zitten.
Ja dat is waar! Dan zou ik alleen nog minder lang zwanger zijn🙊 ik vind 3.2 weken erbij rekenen gewoon zo lang voor mijn gevoel haha. Misschien moet ik het maar gewoon afwachten tot de termijnecho en nu denken dat ik ergens in oktober uitgerekend ben 😆
2 jaar geleden
Reactie op Anna1990
Ja dat is waar! Dan zou ik alleen nog minder lang zwanger zijn🙊 ik vind 3. ...
Of een bloedafname voor HCG. Deze waarde kunnen ze ook wel 'ongeveer' linken aan hoever je zou zijn.
De app die ik gebruik, leest mijn laatste menstruatie niet dat was 30/12 tot 2/01.
En volgens die app was mijn hoogste kans de 2de week van januari.
Ik heb vrijdag bloed laten afnemen. En 9/03 gaan we naar de gynea. Zou dan 'Vermoedelijk' 10weken zijn
2 jaar geleden
Reactie op Anna1990
Ja dat is waar! Dan zou ik alleen nog minder lang zwanger zijn🙊 ik vind 3. ...
Bij een "normale" cyclus krijg je 2 weken gratis. Bij jou is dat langer omdat je een late eisprong hebt gehad. Zou me niet teveel vastpinnen op die 3+2 erbij. Sowieso weet je pas hoe ver je bent met je termijnecho.