361 Reacties
2 jaar geleden
Ik kom er net ook achter dat ik zwanger ben. Was geboosterd en vorige keer na die prik was mijn cyclus ook in de war. Nu toch maar testje gedaan en bij twijfel de clearblue en deze gaf 1-2 weken zwanger aan. Ik vind het allemaal wel weer spannend. Heb net sinds deze maand een vast contract gehad dus heb hopelijk wel iets meer financiële zekerheid.... Zit dan bijna 2 jaar tussen de kindjes (als alles goed gaat)
2 jaar geleden
Yes, onze tweeling is nu 16 maanden en ik ben nu 14 weken zwanger.
Dus wel een tweede zwangerschap, maar een derde kindje.
Ik hoor een hoop opmerkingen over dat het druk zal zijn en dat word het ook vast wel, maar ik kijk er erg naar uit. Hartstikke gezellig!
Ze beginnen nu te lopen, dus ik hoop en verwacht dat het daar wel iets makkelijker van gaat worden.
2 jaar geleden
Reactie op Evelien=)
Yes, onze tweeling is nu 16 maanden en ik ben nu 14 weken zwanger.
Dus wel ...
Aaah super leuk. Ik hoop stiekem dat ik nu een tweeling mag krijgen. Ik zou heel graag 3 kindjes willen mijn partner vind 2 echt genoeg. Dus dat is mijn enige hoop nog op 3 kindjes. Ik ben nu 7 weken. Volgende week de eerste echo
2 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Zo fijn om alle berichten van de ondertussen weer zwangere/pas bevallen mam ...
Hier ook helaas een miskraam 😢 hopelijk kan ik me weer snel bij deze groep voegen met blij nieuws
2 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Zo fijn om alle berichten van de ondertussen weer zwangere/pas bevallen mam ...
Hoi Inge. Hier precies het zelfde. Januari dit jaar een miskraam gehad...vrijdag mijn nod. Hoop zo dat het raak is🙏 ik hoop ook voor jou!!!
2 jaar geleden
Reactie op esther1234-24
Hier ook helaas een miskraam 😢 hopelijk kan ik me weer snel bij deze groep ...
Helaas hier ook! Ik heb te horen gekregen dat het een leeg vruchtzakje was. Het was ook te mooi om waar te zijn! Ik was de 2e ronde al zwanger en er zou net geen 2 jaar tussen zitten.
2 jaar geleden
Reactie op Deems1991
Helaas hier ook! Ik heb te horen gekregen dat het een leeg vruchtzakje was. ...
Sterkte!