361 Reacties

2 jaar geleden

Onze zoon is van begin november. Inmiddels 8 weken zwanger van de tweede. Wordt ook in november verwacht😅

2 jaar geleden

Mijn zoon is van 26/11/2020 en ben nu 13 weken in verwachting van nr 2 uitgerekende datum 08/10/2022

2 jaar geleden

Nou, dit was niet helemaal gepland. Maar hier nu zwanger van nummer 2 en uitgerekend op de verjaardag van nummer 1 🙈 15-11-2022

2 jaar geleden

Onze zoon is van 10/11/2020 en nu uitgerekend op 15/11/2022🥰

2 jaar geleden

Onze dochter is geboren op 18 november 2020 en onze zoon is uitgerekend op 25 augustus 2022.

2 jaar geleden

Reactie op Lapaza

Onze dochter is geboren op 18 november 2020 en onze zoon is uitgerekend op ...
Wat grappig, die van ons ook 18 november geboren. En dan 6 september uitgerekend. Maar ga voor een keizersnede. Dus misschien worden deze wel weer op dezelfde dag geboren :-p

2 jaar geleden

Onze zoon is van 9-11-2020. En nu uitgerekend van onze dochter op 08-08-2022.

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Aaah super leuk. Ik hoop stiekem dat ik nu een tweeling mag krijgen. Ik zou ...
Wat grappig. Ik zit in dezelfde situatie. Ik wil graag 3 kindjes maar mijn partner twee. Mijn zoontje is van 13 november 2020 en ik heb vrijdag positief getest. Gelijk raak de eerste ronde! Nu hopen dat alles goed blijft gaan ❤️. Dan wordt Luca halverwege december grote broer!

2 jaar geleden

Reactie op EliseC

Wat grappig. Ik zit in dezelfde situatie. Ik wil graag 3 kindjes maar mijn ...
Hier gewoon 1 tot zover te zien gezond kindje. Maar wel heel blij dat dit ons gegund is.

2 jaar geleden

Wij zijn er gister achter gekomen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje, een broertje of een zusje voor onze lieve Mia 💖 (Mia wordt aan het einde van deze maand 1,5). Ze zal dus ruim 2 jaar zijn als dit kindje geboren wordt.

2 jaar geleden

Reactie op Tinkebell

Nou, dit was niet helemaal gepland. Maar hier nu zwanger van nummer 2 en u ...
Ik ben 3 dagen na mn zoontje zijn 2e verjaardag uitgerekend😅 hoop dat ik wel op zijn feestje ben haha.

2 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Ik ben 3 dagen na mn zoontje zijn 2e verjaardag uitgerekend😅 hoop dat ik w ...
Hier een maand voor mijn zoontje zijn (2e) verjaardag 🙃

2 jaar geleden

Van de week een echo gehad en ze hebben mij vooruit gezet, dat scheelt weer een weekje. Ben nu uitgerekend op de verjaardag van onze zoon😂😂

2 jaar geleden

Wij zijn er gister achter gekomen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje, ...
Je geloofde het niet helemaal?! Ik heb met 1 test de verloskundige maar vast gebeld😅

2 jaar geleden

Reactie op Mamavtwee

Je geloofde het niet helemaal?! Ik heb met 1 test de verloskundige maar vas ...
Hahaha, nee klopt. Bizar, want snapte zelf ook wel dat een streep een streep is. Het was nog niet helemaal gepland en ik zou zaterdag pas mijn NOD hebben en hebben dinsdagavond getest, dus ik dacht dat zal wel niet kloppen. Gelijk nog 1, ook positief. Toen de volgende dag ook nog maar voor de zekerheid. Vond ze zo duidelijk voor 4 dagen voor mijn NOD, dat ik het niet helemaal kon geloven. Heb mij gisteravond inderdaad maar alvast aangemeld bij de verloskundige 😅

2 jaar geleden

Hahaha, nee klopt. Bizar, want snapte zelf ook wel dat een streep een stree ...
Haha, nou... Gefeliciteerd!😉

2 jaar geleden

Reactie op Mamavtwee

Haha, nou... Gefeliciteerd!😉
Haha dankjewel! Wel heel gewenst 💖

2 jaar geleden

Heel gewenst zwanger nu van de 2de🥳, 3 weken na de verjaardag van mijn eerste uitgerekend. Drukke maanden einde van het jaar 🤭

2 jaar geleden

Ik ben nu 20 weken zwanger. Hebben jullie het er ook soms moeilijk mee dat je je enige kind straks niet meer al jouw liefde en aandacht kan geven, maar dit moet gaan verdelen? Vanmiddag was m'n zoontje zo verdrietig, gewoon moe na een dagje kdv. En dan voelt het alsof ik zo nodig ben voor hem. Hoe kan ik dit straks gaan verdelen met een baby erbij. Zullen ook wel deels de hormonen zijn, want sta altijd overal heel nuchter in en zie nooit beren op de weg. Maar dit gevoel komt soms gewoon heel hard binnen 😪

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Ik ben nu 20 weken zwanger. Hebben jullie het er ook soms moeilijk mee dat ...
Heel herkenbaar hoor! Totdat die kleine er is en je een paar weekjes verder bent. Onze tweede dochter is nu net 5 weekjes oud en de gastouder belde dat onze oudste dochter niet helemaal lekker in orde was. Ik was op dat moment bij m'n ouders en heb de jongste daargelaten. De oudste opgehaald en samen naar huis gegaan. Ondanks alles loopt het allemaal wel. De vermoeidheid is soms erg heftig, maar op de een of andere manier komt er een bepaalde energie vrij waarmee je het gewoon allemaal kunt. Er is niks fijner dan op zo'n moment met 2 van die kleintjes in je armen te zitten op de bank. Ook al huilen ze allebei 🤭 Er is dan zoveel liefde voor allebei🥰