361 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Hier helaas vandaag erachter gekomen op de echo dat het hartje gestopt is. ...
Veel sterkte

2 jaar geleden

Ja, gisteren erachter gekomen dat ik zeer pril zwanger ben vd tweede. Wordt spannend want ben net aangenomen voor een nieuwe baan waar ik begin september zou beginnen en heb mijn huidige baan al opgezegd 🙈 (waar ik nog tot eind augustus werk). Dus hele gemengde verwarrende gevoelens 😥

2 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Hier helaas vandaag erachter gekomen op de echo dat het hartje gestopt is. ...
Verschrikkelijk, heel veel sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik wil me toch ook graag melden 💚🧡 Het hoeft voor mij nog niet groot op b ...
Wat een gaaf nieuws! Gefeliciteerd!! Hopelijk voel je je snel beter!

2 jaar geleden

Reactie op Wensvoornummertwee

Wat een gaaf nieuws! Gefeliciteerd!! Hopelijk voel je je snel beter!
Thanks het gaat op en af hier, vandaag een rotdag en komt alles door de medicijnen heen. Wel een stuiterende rollebollende been gezien op de echo kan me dat van Hanna niet zo herinneren

2 jaar geleden

Been = beeb

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Thanks het gaat op en af hier, vandaag een rotdag en komt alles door de med ...
Hoeveel weken ben je nu?

2 jaar geleden

Na helaas eerst weer een miskraam meld ik me ook. ❤ Helaas ook al weken te misselijk om van de bank af te komen, maar het lijkt eindelijk minder te worden. De spruit komt ergens in december. Ben blij dat ik me hier kan aansluiten. 😃

2 jaar geleden

Wij zijn nu weer aan het proberen voor een tweede wel 1 negatieve test gehad vorige maand, maar nieuwe ronde nieuwe kansen 🙈😁

2 jaar geleden

Het lijkt erop dat ik me ook weer bij deze groep kan melden 😊 Na een miskraam in december heb ik gisteren weer een positieve test gedaan. Over 2 weken een vroege echo

2 jaar geleden

Ik kom me hier ook voorzichtig melden. Ruim 2 weken geleden positief getest. Weet niet precies hoe ver ik ben aangezien ik 3 weken na mijn menstruatie zwanger ben geraakt 😅. Als ik reken vanaf m'n menstruatie ben ik 7+5 maar ik zou dan 3 weken kado hebben gekregen dus snap het zelf niet helemaal meer 🤣 Wel de hele week al een zwaar gevoel in mn onderbuik en bruine afscheiding dus k word daar wel een beetje nerveus van. Vrijdag heb ik m'n 1e (vitaliteits)echo.

VRIEND

2 jaar geleden

Ik kom me hier ook voorzichtig melden. Ruim 2 weken geleden positief getest ...
Gefeliciteerd!!

2 jaar geleden

Ik ben helaas m'n dochtertje verloren na 26+1 zwangerschap en 8 dagen IC.. 😭😞

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Ik ben helaas m'n dochtertje verloren na 26+1 zwangerschap en 8 dagen IC.. ...
Jeetje meid :( Gecondoleerd, wat is er gebeurd als ik vragen mag? Wat vreselijk voor je lieverd.

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Oh wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte en een dikke knuffel van ons. Ik weet niet wat ik verder kan zeggen😔

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Wat verschrikkelijk! Woorden schieten te kort. Heel veel sterkte!

2 jaar geleden

Ik ben momenteel 11+3 met een dochtertje van 1 jaar en 9 maanden. Ik ben heel erg misselijk en heb hiervoor ook al in het ziekenhuis gelegen. Desondanks heb ik nog wel genoeg tijd over voor mn meisje ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Veel sterkte. 🙏

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Heel veel sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Joe joe

Jeetje meid :( Gecondoleerd, wat is er gebeurd als ik vragen mag? Wat vrese ...
Had echt gigantisch veel vruchtwater en een zieke placenta. M'n dochtertje moest heel hard werken en heeft daardoor een een sporthart gekregen zeg maar,.. Maar ze kon het helaas niet aan 😭 Hoe ik aan het vele vruchtwater en zieke placenta kom horen we hoop ik over een aantal weken..