361 Reacties

2 jaar geleden

Over 10 dagen is mijn kleinste meisje 11 maanden, en nu 20 weken zwanger van het volgende meisje💓 Het is af en toe pittig, maar oh zo fijn dat ze straks maar 14 maandjes schelen 🥰

2 jaar geleden

Jip moet nog ong 9 weken, we verwachten nu een zoon. Me dochter is van 13-11 ben uitgeteld op 06.12 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Rowan-2020

Jip moet nog ong 9 weken, we verwachten nu een zoon. Me dochter is van 13-1 ...
Wow, dat zal leuk zijn! Ben je niet bang dat het te druk zal worden?

2 jaar geleden

Reactie op Noomsi

Wow, dat zal leuk zijn! Ben je niet bang dat het te druk zal worden?
Kan niet wachten tot de kleine man geboren word.🥰 Tja druk is toch gezellig 🙈 ik zie het wel, heb het geluk dat me dochter heel erg makkelijk is. Ik denk zeker druk en ff zwaar maar dat zal zeker goed komen 🍀😃

2 jaar geleden

18 weken zwanger van een dochtertje 🥰 ons zoontje is van eind november. Je wordt wel meer geleefd vind ik als bij de eerste. Ik heb t gevoel dat t nu veel sneller gaat omdat je nu een kindje hebt en daar veel mee bezig bent. De tijd vliegt en ik kan niet wachten tot het begin maart is

2 jaar geleden

Vandaag was ik misselijk en had ik koppijn. Gisteren zou me menstruatie gestart zijn. Vandaag een beetje (spotting) want dit was enkel in de namiddag... Ik heb een beetje schrik om een test te doen, want meestal nadat ik een test doe, krijg ik m'n menstruatie door.. 😞 +Een collega is blijkbaar gister positief getest op Covid19... Ik ga morgen toch wel een zelftestje halen bij de apotheek.. Ik weet het niet zo goed.. 🥺😣

2 jaar geleden

Ik ben 5 en halve week zwanger van de 2e🥳🥰

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Vandaag was ik misselijk en had ik koppijn. Gisteren zou me menstruatie ge ...
Succes

2 jaar geleden

Vanmorgen een positieve test gedaan 😍 Bij onze dochter heeft het ruim een jaar geduurd, dus we gingen er nu eigenlijk ook vanuit dat het wel even zou duren. Dus dit was een erg fijne verrassing!

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

Vanmorgen een positieve test gedaan 😍 Bij onze dochter heeft het ruim een ...
Gefeliciteerd!

VRIEND

2 jaar geleden

Ik heb vorige week vrijdag een positieve test gehad! 9 nov 1ste echo en 17 nov word mijn zoontje 1 jaar!

VRIEND

2 jaar geleden

Ik moet zeggen dat het me alles mee valt (tot nu toe). Ik ben zoveel met de kleine bezig dat ik amper de tijd heb om de symptomen op te merken... ik merk wel dat ik vaker met hem op de grond speel dan eerst zodat ik hem niet steeds op hoef te tillen. En automatisch iets voorzichtig zijn bij het spelen en klimmen op mijn buik. Maar nee, het leven gaat lekker door!

2 jaar geleden

Hier vandaag een positieve test 😅

2 jaar geleden

Wat leuk om alle reacties te lezen! Gefeliciteerd aan de dames die zwanger zijn! Ik ben hier ook deze maand gestopt met de pil, hopen dat het net zo snel zal gaan als bij ons eerste. We wachten met spanning af! 😍

2 jaar geleden

Ja, ik ben 16 weken zwanger en onze dochter is 11 maanden. Ik ben erg moe, maar onze dochter is super makkelijk en slaapt al sinds het begin door dus mag eigenlijk niet klagen 😊 Bij ons zat het totaal niet in de planning, dus ik vind het ook wel spannend hoe het gaat zijn als er maar 16 maanden tussen zit.. Ik merk ook dat ik ergens bang ben dat ik de tweede niet zo lief en leuk ga vinden als de eerste, omdat dat natuurlijk helemaal nieuw was 🥴 Zijn er meer mama's die dat hebben?

2 jaar geleden

Reactie op Phil0xenia

Ja, ik ben 16 weken zwanger en onze dochter is 11 maanden. Ik ben erg moe, ...
Nou, toevallig had ik het daar vanmiddag over met mijn man. Ik kan me gewoon nog niet voorstellen dat je weer zo ontzettend veel van iemand kunt gaan houden!

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Hier vandaag een positieve test 😅
Ohhhh wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd! En super snel ook

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ohhhh wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd! En super snel ook
Ja het moet nog even landen😂 al gaat het hier steeds snel.

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ja het moet nog even landen😂 al gaat het hier steeds snel.
Ja ik had zoiets gelezen dat het ook anders was geweest als ik het goed onthouden had. Super gefeliciteerd echt vind het helemaal leuk voor je

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja ik had zoiets gelezen dat het ook anders was geweest als ik het goed ont ...
Dankjewel! Lief van je ☺️