361 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben net 7 weken zwanger van m'n tweede, ben ook heel benieuwd hoe dat gaat gaan maar ik kijk er wel enorm naar uit!

3 jaar geleden

Onze kleine wordt in december 1 jaar (was met 42 weken bevallen). Sinds 3 weken is mijn anti conceptie eruit. Vind het heel spannend. Maar het beste is alles over mij heen laten komen :)

3 jaar geleden

Ongeveer 11 weken zwanger van de 2e nu❤. Volgende week de eerste echo dus dan weten we de precieze datum 🥰

3 jaar geleden

Wil graag weer zwanger worden maar nog steeds niet gelukt. We hebben afgesproken het te proberen, lukt het niet gaan we niet meer naar t ziekenhuis, dan zijn we tevreden met onze prachtige zoon!

3 jaar geleden

Jaaa ik ben zwanger van nummer 2 ❤️. Uitgerekend op 5 juni 2022

3 jaar geleden

Wij zijn nu al 3 maandjes bezig met een 2de te maken maar helaas nog geen succes mijn hart is klaar voor nog een baby ❤️

3 jaar geleden

Ja! Net gestopt met de pil. We zijn klaar voor een 2e wonder❤️

3 jaar geleden

Reactie op kel86

Onze zoon is op 5 november 1 geworden en morgen ben ik 29 weken zwanger. Is ...
Wow, de 4e! Mooi! Is het allemaal goed te doen? Mijn jongste is vandaag 1 jaar, mijn oudste is 8 en we zijn bezig voor een 3e....

3 jaar geleden

Onze dochter is 5 november 1 geworden en ik ben nu 34 weken zwanger van onze zoon 🥰

3 jaar geleden

Helaas nog niet.. direct vanaf de eerste cyclus na de bevalling weer geprobeerd, maar nu ruim 9 maanden later nog niets. Vrees dat het weer een lang en zeer zwaar medisch traject gaat worden 😪💔

2 jaar geleden

Misschien een gekke vraag maar wel een beetje gerelateerd, weet iemand hier hoe je in een nieuwe "geboorteclub " terecht komt? Ik heb er op gezocht maar kon niets vinden, maar misschien kijk ik niet goed?!

2 jaar geleden

Reactie op TamaRaW

Misschien een gekke vraag maar wel een beetje gerelateerd, weet iemand hier ...
Gefeliciteerd en op, mijn groepen, geboorteclub november tikken en dan daaronder zit een linkje met nieuwe groep toevoegen. Volgens mij

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Gefeliciteerd en op, mijn groepen, geboorteclub november tikken en dan daar ...
Gelukt. Dankjewel!!

2 jaar geleden

Sinds gister hier aan het proberen..spannend!

2 jaar geleden

Ik ben ook wel benieuwd hoe ik voor mijn kindje kan zorgen als ik weer zo misselijk zou zijn. Geen idee. Lukt vast wel zijn zo veel vrouwen die dat doen.

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ik weet dat het gaat over zwanger van de tweede maar is er toevallig ook al ...
Yes me ☺️ Wederom onwerkelijk zo’n wondertje!

2 jaar geleden

Gefeliciteerd

2 jaar geleden

Dochter is nu bijna 13 maanden en ik ben nu 13.5 weken zwanger van ons 2e kindje 😍

2 jaar geleden

Onze dochter is op 1 dec 1 jaar geworden en toen was ik 16 weken zwanger, nu inmiddels 18 weken!🥰👏 We zijn zo dolgelukkig weer!❤ Ik vind het ook wel spannend hoe het zal zijn en hoe je straks de aandacht verdeeld.. Het zal in de praktijk heus wel goed gaan en alles vindt zn weg wel. En baby 2 weet niet beter dan dat hij of zij gelijk al een zus heeft. Dat went vast wel snel. En mijn dochter is (denk ik en hoop ik 😉) nog te jong om jaloers te zijn op die leeftijd hihi nou ja, we gaan het zien! Ik prijs me heel gelukkig dat het ons een tweede keer gegund is en ik hoop dat het jou, en iedereen die dit leest en het wenst, ook zal lukken!🥰

2 jaar geleden

Ik had vanmorgen een positieve test, yay!