Zoals de titel luidt, zijn er al mama's voor de tweede keer zwanger? Hoe is dat zo kort op elkaar?
Heb je wel tijd voor je baby? Voel je je niet te ziek om iets te ondernemen? Wij willen graag een tweede maar ben bang dat ik m'n kindje iets tekort doe.
Graag lees ik jullie ervaringen.
Onze kleine wordt in december 1 jaar (was met 42 weken bevallen). Sinds 3 weken is mijn anti conceptie eruit. Vind het heel spannend. Maar het beste is alles over mij heen laten komen :)
Wil graag weer zwanger worden maar nog steeds niet gelukt. We hebben afgesproken het te proberen, lukt het niet gaan we niet meer naar t ziekenhuis, dan zijn we tevreden met onze prachtige zoon!
Helaas nog niet.. direct vanaf de eerste cyclus na de bevalling weer geprobeerd, maar nu ruim 9 maanden later nog niets.
Vrees dat het weer een lang en zeer zwaar medisch traject gaat worden 😪💔
Misschien een gekke vraag maar wel een beetje gerelateerd, weet iemand hier hoe je in een nieuwe "geboorteclub " terecht komt? Ik heb er op gezocht maar kon niets vinden, maar misschien kijk ik niet goed?!
Ik ben ook wel benieuwd hoe ik voor mijn kindje kan zorgen als ik weer zo misselijk zou zijn. Geen idee. Lukt vast wel zijn zo veel vrouwen die dat doen.
Onze dochter is op 1 dec 1 jaar geworden en toen was ik 16 weken zwanger, nu inmiddels 18 weken!🥰👏 We zijn zo dolgelukkig weer!❤
Ik vind het ook wel spannend hoe het zal zijn en hoe je straks de aandacht verdeeld.. Het zal in de praktijk heus wel goed gaan en alles vindt zn weg wel. En baby 2 weet niet beter dan dat hij of zij gelijk al een zus heeft. Dat went vast wel snel. En mijn dochter is (denk ik en hoop ik 😉) nog te jong om jaloers te zijn op die leeftijd hihi nou ja, we gaan het zien! Ik prijs me heel gelukkig dat het ons een tweede keer gegund is en ik hoop dat het jou, en iedereen die dit leest en het wenst, ook zal lukken!🥰