4 Reacties

3 maanden geleden

Nee je maakt het niet groter. Zou duidelijk maken hoe jullie het aanpakken en wat jullie van hun verwachten.

3 maanden geleden

Ik twijfel. Ik snap je frustratie en zo te horen doet je zoontje het al heel goed maar is ie nog net niet helemaal droog. Wij deden dochter toen nog wel een luier om, pas toen ze echt 24 uur helemaal droog was zijn we het zonder luier gaan doen en ging het goed. Misschien heeft hij anders nog te veel ongelukjes? Maar elk kind is anders en jij weet het beste wat voor jouw kind werkt. Mijn dochter vraagt bijv nog geregeld om een luier om te poepen, op de wc lukt nog niet altijd en anders houdt ze het alleen maar op. Dus dan liever in de luier dan dat ze niet poept. Opvang gaat hier wel volledig mee in wat wij aangeven, maar bij 2 ongelukjes op een dag moeten ze weer een luier om

3 maanden geleden

Ons zoontje is nu denk ik 4 maanden zinnelijk,, thuis was de luier ook al tijdje droog en gaf die aan dat die naar de wc moest, en bij ons hebben ze het juist op de opvang gedaan,, daar deden ze luier af heeft 2 ongelukjes gehad en toen had die het meteen door,, en idd als ze een luier om hebben dan is het makkelijker om daar wat in te doen, hier hebben we meteen de nachten zonder gedaan en heeft af en toe nog ongelukje. Onze anders zoon slaapt nog wel met luier maar die slaapt te diep dat die niet wakker word. Alle kindjes zijn anders en jij ken jullie zoontje het beste. Ik zou idd ook duidelijke zijn.

VRIEND

3 maanden geleden

Lijkt me juist motiverend met meerdere kindjes tegelijkertijd naar wc te gaan. Snap ook niet dat dit via de eigenaar gaat. Dit kunnen de leidsters die je kindje dagelijks zien toch beter inschatten? Hier juist andersom. Dochter poept nu wel altijd op pot/wc. Maar nog veel ongelukjes dus op opvang nog luier aan en thuis meestal ook (proberen over 1 of 2 maanden wel weernactief). Maar s middags is ze daar regelmatig zonder luier afhankelijk van de leidsters. Die vind het juist leuk en er is nog een jongetje in zelfde fase.