13 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochter van 1,5 heeft precies hetzelfde! Hem me inmiddels bijna arm gekocht aan verschillende soorten sandalen, maar geen een wilt ze er aan. Zodra ze ze ziet begint te al te gillen en als ik een paar aan heb bij haar, dan gaat het luchtalarm echt af. Lopen wilt ze er niet mee en ze blijft alleen maar staan, keihard gillen, totdat ik ze weer uit trek. Het enige wat ze hier nu draagt zijn crocs, maar wel mét sokken, anders is het precies hetzelfde verhaal als met haar sandalen; gillen. Hier draagt ze dus of haar crocs of gewoon haar laarsjes en als we thuis of ergens anders zijn waar het kan en het is warm loopt ze ook graag op blote voeten.
2 jaar geleden
Wij hebben speciale schoentjes voor buiten. Het zijn een soort dunne slofjes die de hitte van de grond tegenhouden maar ook nat mogen worden! Ons werd verteld in de kinderschoenen winkel dat sandaaltjes nu nog helemaal niet zo goed zijn voor de voetjes. Ze loopt nu super goed op die dunne waterschoentjes! Zal even een foto zoeken!
2 jaar geleden
Reactie op NadiaH
Mijn zoontje wil zelfs geen schoenen aan hij loopt liever met blote voeten ...
Ons zoontje huilde in het begin van schoenen aandoen ook heel veel. Bevroor en wilde niks. We bleven het proberen en ik heb er een liedje van gemaakt (en in de handen klappen). Dat werkte en nu doet ie niet moeilijk 😁
2 jaar geleden
https://www.sportpaleis.nl/nike-sunray-protect-2-sandalen_43662.html?channable=002f6b6964003130303736322d37312d3843a9&utm_campaign=shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&gclid=CjwKCAjwve2TBhByEiwAaktM1EN1tWvP9ubJqOVh6SlQiiWxJFFwRNzx4AYVsx4C2ssQq7a7p1Z1iRoCpOUQAvD_BwE
Dat zijn schoentjes die sandaal idee hebben maar lekker zacht zitten. Wellicht een idee? Ideaal, kan namelijk nat worden.
Mijn zoontje had het ook. Maar ik had zelf toevallig slippers aan. Hij bevroor en keek heel beteuterd naar zijn voeten. Toen zag hij mijn voeten (ik met mijn tenen wiebelen) en toen was het goed haha! Zijn van de Van Haren van dat merk Bobbi. Andere sandalen was het gillen en boos worden in de winkel.
Hij loopt er nu goed op!
2 jaar geleden
Reactie op NadiaH
Mijn zoontje wil zelfs geen schoenen aan hij loopt liever met blote voeten ...
Wij hebben af en toe binnen geoefend, maar hij vond het steeds niets. Tot hij een paar keer buiten gelopen heeft en echt de link lengte met schoenen aan en naar buiten gaan. Het is echt een buiten kind, dus nu komt hij steeds zelf met zijn schoenen naar ons toe om aan te geven dat hij naar buiten wil
2 jaar geleden
We hebben vandaag wederom 5x sandalen gekocht. Dikke paniek in de winkel. Zonder het aanpassen gekocht. Thuis was hij met de auto’s aan het spelen toen trok ik snel op een voet aan, greep hem vast en ging vliegen over de hele huis. Ging met voeten over hoge meubel, alsof hij superkracht kreeg. Hij wilde gelijk tweede ook aantrekken… en toen was een kunst om ze weer uit te trekken omdat hij naar bed moest. Nu denkt hij dat hij supermen is als hij sandalen om heeft…. Probleem verholpen hoop ik…