5 Reacties
2 jaar geleden
We gaan in het voorseizoen naar Oostenrijk in een gezinsappartement.
Ik zou ook heel graag naar Italië willen (of eraangeplakt of in het naseizoen), de adriatische kust stikt het van de familie camping die van alle gemakken voorzien zijn. Zwembaden, restaurant, pizzeria, speeltuinen, en de zee is daar eerste grote stuk zeer ondiep, dus veilig op het strand spelen. Vroeger had ik een hekel aan die xxl kindercampings of überhaupt kamperen maar in een chalet of stacaravan snap ik nu wel hoe ideaal dat met een kleine kan zijn.
Vliegen zou ik nu nog niet doen, maar dat ligt ook echt aan ons kind, die geen moment stil zit bij je op schoot laat staan uren in een vliegtuig. En dan ga ik me heel erg opgelaten voelen, dat ligt dan weer aan mij😅
Ben wel benieuwd hoe het straks gaat 9 uur lang in de auto😬
2 jaar geleden
Wij hebben samen met ander bevriend gezin een villa met zwembad in Spanje geboekt. Durf vliegen ook niet zo goed aan omdat wij een moeilijk slapertje hebben. In de auto slaapt ze wel prima gelukkig. We zijn van plan om de autorit in 2 dagen te doen. Heb er heel veel zin in!
2 jaar geleden
Wij hebben een cruise naar Noorwegen. Staat al 2 jaar, maar kon steeds niet doorgaan vanwege Corona, dus leuk dat hij nu mee kan!
Lijkt me ideaal met een kleintje, rondreis, maar toch altijd de kamer in de buurt en niet met spullen slepen.
2 jaar geleden
Wij zijn afgelopen zomer naar de Canarische eilanden gevlogen. Onze dochter was toen 9 maanden oud. De kunst is vooral zelf chill en relaxed zijn 🙃😊 I know, it's hard 🙈
Wij hebben ervoor gekozen om overdag (eind van de ochtend heen, rond de klok van 14uur terug) te vliegen. Zo kon ze (met een beetje aanpassen) lekker slapen in het vliegtuig. Heen sliep ze al tijdens het taxiën 🤣 en terug viel ze na een uurtje lekker in slaap. Fles drinken paraat tijdens opstijgen en dalen voor de druk op de oortjes is ook een tip. Door het zuigen houden ze hun oortjes open en hebben ze er minder last van.
Die van ons was dus nog een stuk kleiner en wij hadden heel veel plezier van ons Deryan Airtravel luchtbedje! Opblazen en die leg je zo over je tafel of op schoot. Verdeelt de druk en je kleine heeft een lekker matrasje om op te liggen.
En wat handzaam speelgoed meenemen wat ze leuk vinden, dan hebben ze wat te doen.
En verder lieve mama: gewoon doen! Echt, jullie kunnen het, vertrouw jezelf en je kind. ❤
2 jaar geleden
We zijn vorig jaar zomer eerst naar Luxemburg geweest en daar besloten om nog door te riiden naar de Ardeche in Frankrijk. Ze was toen 8/9maanden oud. En ze derd het super goed in de auto en campings. We verbleven wel in een stacaravan, super fijn en handig. Dit jaar gaan we naar het gardameer, weer met fe auto en verblijven we weer in een stacaravan. We hebben vorig jaar vanuit Frankrijk naar Nederland wel het groottste gedeelte snachts gereden. Ze sliep toen lekker in de auto en regelmatig eventjes gestopt zodat we allemaal ff konden rekken en strekken