10 Reacties

vor 2 Jahren

Is het niet gewoon een fase van uitproberen mijn dochter schreeuwt namelijk ook weer de laatste weken.

vor 2 Jahren

Misschien zit hij weer een sprongetje! Heel onverklaarbaar, maar gewoon manieren bedenken en blijven proberen dat voor hem en voor jullie zal helpen. Ons dochtertje krijste de laatste tijden ook veel, soort van verlatingsangst bij het slapen. Heb nu 2 kleine dekentjes gerold en naast haar gezet, zo lijkt et voor haar, dat we bij haar zijn.

vor 2 Jahren

Mijn zoon is ook precies het zelfde. Voorheen altijd vrolijk en nooit schreeuwen Geduld raakt indd op…. Het zal wel een sprong of fase zijn

vor 2 Jahren

Schreeuwen als in huilen of als in zijn stem ontdekken? Misschien een tandje wat door komt of iets anders waardoor hij zich niet fijn voelt? Op zich normaal dat hij zich dan beter voelt als hij dichtbij jullie is

vor 2 Jahren

Gaat het om schreeuwen om de stem te ontdekken? Ik zeg dan altijd tegen Luna dat ik bij haar ben en haar de eerste keer ook al hoorde. Levert nog niets op, maar hopelijk voor de toekomst. 🤭 Voor nu probeer ik haar soms af te leiden als ze er heel lang mee doorgaat.

vor 2 Jahren

Reactie op Ellen3

Schreeuwen als in huilen of als in zijn stem ontdekken? Misschien een tandj ...
Nee echt schreeuwen, stem ontdekke maakt hij verschillende klanke als hij schreeuwt nu is het echt eentonig en erg luid 😔

vor 2 Jahren

Reactie op Liescodeluxe

Gaat het om schreeuwen om de stem te ontdekken? Ik zeg dan altijd tegen Lun ...
Afleiden gaat dus ook bijna niet.. tenzij we de deur uitgaan, maar steeds na buiten is ook moeilijk

vor 2 Jahren

Reactie op A&A&A

Misschien zit hij weer een sprongetje! Heel onverklaarbaar, maar gewoon man ...
Ja ik merk idd ook echt slaapproblemen sinds hij zo erg schreeuwt maar weet dus niet of het ermee te maken heeft.. ten einde raad momenteel en hoop dat het niet lang meer duurt

vor 2 Jahren

Reactie op siloss

Mijn zoon is ook precies het zelfde. Voorheen altijd vrolijk en nooit schre ...
Oh wat hoop ik dat het een fase is en zsm voorbij gaat, zijn sprong beindigd vandaag. Maar het schreeuwen gaat gezellig door helaas

vor einem Jahr

Het is een oude topic zie ik alleen bij mijn zoontje is het schreeuwen pas begonnen rond 20 maanden. Schreeuwt als hij blij is als hij boos is als hij achter de bal aanrent etc. Ook in de winkel rent hij schreeuwend. Meer kindjes die dat doen ? En hoe kan ik het hem afleren 😪