8 Reacties
vor 2 Jahren
Mijn zoontje heeft dit ook. Is ook gekomen rond dat hii 1 is geworden. En het grappige is, pasta gaat bij hem ook fantastisch. Maar de rest is drama. Ik krijg er soms wat in met veel afleiding zoals liedjes zingen of wat speelgoed. Heel de dag verder eet hij prima. Ik heb soms het idee dat hij misschien wat moe is en daarom in de avond er meer moeite mee heeft. Maar ik geef hem dan gewoon wat pap en probeer het morgen weer. Ik geef overdag wel wat extra groentes als tussendoortje. Hopelijk gaat het vanzelf weer over!
vor 2 Jahren
Mijn dochter wilde wel vlak naday ze 1 was echt alles zelf doen. Merkte echt dat als ik haar 2 happen had gegeven ze niet meer hoefde. Ging ze het met haar handje wegwuiven, dacht eerst dat ze inderdaad geen trek had, maar toen ik het haar zelf liet doen at ze al een dijker. Ze doet het nu bijna altijd zelf. Soms probeert ze te prikken met haar vork, maar meestal pakt ze de stukjes op met haar handjes.
vor 2 Jahren
Hier was het ook het probleem dat ze zelf wilde eten. Het lukt haar alleen nog niet zo heel goed. Dus we geven haar een lepel/vork en zetten haar bordje dichtbij, zodat ze er lekker in kan roeren en prakken. Tussendoor lepel ik dan het eten naar binnen. Dit gaat fantastisch nu. Stukjes eet ze gewoon zelf met de hand. Het wordt 1 grote kliederzooi, elke avond weer, maar het hoort erbij denk ik dan maar.
VRIEND
vor 2 Jahren
Hier ook drama met eten sinds hij 1 is, ineens erg kieskeurig en alles zelf willen doen.
Zelf eten met lepel gaat lastig, daarom leggen we het neer en pakt hij het zelf op.
Zoete dingen en brood met zoet beleg gaan erin als zoete koek. Wil hem natuurlijk niet de hele dag door zoete dingen geven 🤣
Ik laat het zo, hij eet/drinkt wat hij wilt en het komt vanzelf we weer!
vor 2 Jahren
Mijn zoontje eet momenteel alleen als hij het zelf mag doen. Ik mag hem niet helpen en ook niet mee bemoeien. Het duurt lang maar uiteindelijk gaat hij dan toch eten. Als hij heel slecht eet geef ik hem een Danone erna maar ik bied niks anders aan.
vor 2 Jahren
Je mag me even sturen op Instagram: Fitmum_Kirsten. Ik ben voedingsconsulente voor kindjes en gezinnen.
Dat is net wat handiger dan hier een hele uitleg op deze post typen. ☺️
Mijn bedrijfsnaam is babyaskformore(op insta)