22 Reacties
3 jaar geleden
Ja hoor, hier ook. Ik laat hem meestal even gaan dan, hij wil dan ook zn fles niet drinken 😆 Pas als ie klaar is met poepen gaan we weer verder.
3 jaar geleden
Reactie op Thereforyou
Ja hoor, hier ook. Ik laat hem meestal even gaan dan, hij wil dan ook zn fl ...
Oke dat klinkt hetzelfde ja😋 heeft hij dan soms ook maar alleen een ‘natte scheet’?
3 jaar geleden
Ja doet mijn zoontje ook met de nodige geluiden. Alsof hij weet ik niet wat naar buiten moet werken. Maar is inderdaad soms slechts een natte scheet of toch wat poep maar nooit extreem veel. Hij doet het standaard als hij wakker wordt na een voeding, tijdens verschonen en soms al tijdens voeding.
3 jaar geleden
Herkenbaar. Hier met bv zo'n 5 keer per dag. Soms gaat het ook wel gepaard met krampjes. Zielig.
3 jaar geleden
Reactie op Shar1289
Herkenbaar! Bij het wakker worden, soms onder de fles en dan ook niet wille ...
Ja precies dat! Nee ben niet overgestapt, nog steeds borstvoeding. Misschien zijn het ook wel darmkrampjes?
3 jaar geleden
Reactie op Rianneke85
Herkenbaar. Hier met bv zo'n 5 keer per dag. Soms gaat het ook wel gepaard ...
Ja en je doet er niks aan helaas he😟 alleen knuffelen helpt.
3 jaar geleden
Bij het cb vertelde ze mij dat een baby nog moet leren poepen dus soms zo aanspant dat ze ook hun poepertje aanspannen en hem daardoor juist afsluiten. Ik denk dat het ook best wel eens krampjes kunnen zijn. Daar laten ze ook vaak scheetjes bij. Soms helpt het om met de beentjes te fietsen en ze af en toe in gehurkte houding te houden.
3 jaar geleden
Hier soms wel een half uur bezig. Vaak tijdens de ochtendfles waardoor die er heerlijk onrustig in gaat.
Huilen, persen, dan weer lachen, dan weer persen met als gevolg een overvolle luier 😆
3 jaar geleden
Reactie op ZOJ
Hier ook... Wordt net ook weer wakker met groot verdriet.. kreunen en aansp ...
Jaaa die pruillipjes zijn zooooo zielig 😵
3 jaar geleden
Reactie op Fgm
Ik heb wel eens gehoord dat een baby wel perst (vaak met een hoop gekreun e ...
Hahaha dat had ik bij het persen met de bevalling, geen idee wat ik aan het doen was een of ik het goed deed 😅
3 jaar geleden
Reactie op Lindseeey
Bij het cb vertelde ze mij dat een baby nog moet leren poepen dus soms zo a ...
Dit doen wij inderdaad ook. Bij het persen gaat ze overstrekken en dan knijpt ze haar billetjes samen. Dan leggen we dr neer en houden de beentjes inderdaad gehurkt. Helpt altijd heel goed. Hierdoor zie je dat tijdens het kracht zetten wel druk komt op het anusje maar dan de goede kant op. En komt de ontlasting 9 van de 10 keer naar buiten.