23 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben bijna 16 weken en heb ook nog geen buik. Komt vanzelf wel hoor. Ik vind het juist ideaal, ik pas mijn normale kleren nog prima. :)

3 jaar geleden

Ik sportte bij de eerste ook al jaren ongeveer 3 a 4x per week en kreeg ook pas rond 20 weken een buikje. Geen zorgen :) komt echt wel! Straks zou je willen dat ie kleiner was 😜

3 jaar geleden

mijn buik is al erg zichtbaar... en dat met 13 weken.. om eerlijk te zijn zou ik zelf liever hebben dat het minder zichtbaar is dan dit. kan bijna niks meer aan...

3 jaar geleden

Ik zou me echt geen zorgen maken hoor. Is gewoon per persoon verschillend, komt vanzelf

3 jaar geleden

Hey ik ben morgen ook 13w en bij mij ook niets te zien hoor juist wat buikvet van ervoor. Maandag opnieuw echo 😊

3 jaar geleden

Mijn zusje zei dat haar buikje pas begon te groeien met 16 weken. Ze was verbaasd dat het bij mij al begon met 12 weken. Iedereen is anders :)

3 jaar geleden

Geen zorgen maken! Bij mij was bij mijn vorige zwangerschap met 20 weken nog steeds niets te zien. Ik vroeg het laatst aan de verloskundige omdat ik toch ook een beetje onzeker werd van al die mooie buikjes al. Maar zei zij inderdaad dat het bij sterkere buikspieren gewoon wat langer nodig heeft om te groeien. Niks om je zorgen over te maken s

3 jaar geleden

Bij mij 1e zwangerschap zag je pas wat na 20 weken. Is heel normaal dat je niks ziet. Vaak zijn het in het begin ook de darmen die je ziet. Kindje is nog zo klein. Komt vanzelf

3 jaar geleden

Als ik naar je buik kijk, dan zie ik sterke buikspieren. Het zal even duren voordat je baby +baarmoeder groot genoeg is om die opzij te duwen. Maak je vooral geen zorgen.😘

3 jaar geleden

Bij sommige mensen komt er bijna helemaal geen buik ;) het is heel normaal om bij 13 weken nog niks te zien. Hij/zij komt pas net boven je schaambeen uit!

3 jaar geleden

Hier ziet u verschil bij mn 1ste en 2de

3 jaar geleden

En hier jah ... 3 keer groter

3 jaar geleden

Dit was bij mijn eerste met 30 weken , je ziet de spieren strak staan . Heb altijd veel en op hoog niveau gesport en bij jou zie je ook duidelijke spieren dus jaa dat speelt heel erg mee 😅 maar geen zorgen ! Je buik grootte zegt niks over de groei van je mooie wondertje ! Geniet 😊

3 jaar geleden

Wanneer je een lang bovenlijf hebt komt het buikje ook wat later.

3 jaar geleden

Bijna 14 weken en zo plat als een dubbeltje☝ maak me er niet druk om, zal echt wel vanzelf komen. Ergens hoop ik ook echt heel erg dat ik geen joekel van een buik ga krijgen. Dat scheelt weer uitgerekt vel😅 Ben nogal van de sport en met mn lichaam bezig. Hoop dat het allemaal weer snel in model zal zijn

3 jaar geleden

Bij mij ook niks te zien hoor, met 12+3. Is mijn derde zwangerschap, dus dat maakt echt niks uit. Ben geen sportief type, dus aan mijn buikspieren zal het niet liggen. Het is denk ik meer je bouw. Ik vond het wel makkelijk, behalve als ik wat verder in de zwangerschap was, dan moest ik uitleggen dat ik echt echt 26/30/36 weken zwanger was. Ik had wel redelijk kleine kindjes, kwam weinig aan en was snel weer in vorm. Je kunt er weinig aan veranderen mijns inziens. Gewoon laten gebeuren, het is zoals het is.

3 jaar geleden

Ik heb ook nog geen buik (12w1d) maar eergisteren tijdens de echo groeide het kindje zoals het moet. De gynae zei dat in pas rond 20-24 ezn duidelijk zichtbare buik zou hebben. Even wachten dus nog.

3 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 14 weken. Bij mij ook nog niets te zien. Ik heb nog gewoon mijn sportbuikje. Het is helemaal niet erg. Soms komt het pas bij 16-20 weken ☺️

3 jaar geleden

Bij mijn eerste was er ook pas echt iets te zien rond 20 weken. Nu bij de tweede is het een heel ander verhaal, maar ik zou me nergens druk om maken als ik jou was. Die buik komt vanzelf..

3 jaar geleden

Is heel normaal. Bij de meesten zijn het namelijk gewoon opgezette darmen. Had ik eerst ook (zo rond de 10 weken) was al helemaal een soort van trots, nu ben ik weer zo goed als plat. 😂 niks om je druk over te maken! Die buik komt snel genoeg vanaf ong week 15