17 Reacties

3 jaar geleden

H&M!!

3 jaar geleden

H&M hoor ik veel! Maar die bij mij in het winkelcentrum is helaas nog niet open ☹

3 jaar geleden

Zalando Lounge volgen! Twee weken geleden grote collectie positiekleding met 50 a 70% korting, komt regelmatig iets leuks voorbij - H&M eventueel al ben ik daar zelf niet zo’n fan van. Maar vind Mamalicious wel redelijk betaalbaar, Prenatal eigen merk ook wel 😃

3 jaar geleden

lidl webshop

3 jaar geleden

Ik heb hele leuke kleding gekocht bij asos

3 jaar geleden

En de Esprit, Anna Field en Zalando Maternity 😃

3 jaar geleden

Reactie op Blue93

H&M!!
Hoe vallen die kwa maat?heb nornaal maat 36 maar de broek van lidl maat 36 is te groot

3 jaar geleden

Liddl webshop & H&M

3 jaar geleden

Reactie op Bora

Hoe vallen die kwa maat?heb nornaal maat 36 maar de broek van lidl maat 36 ...
Die van de H&M zijn echt wel heel gelijk met de standaard maten! Heb er ook 1 broek van die heel fijn zit en inderdaad 1 van de Lidl die wat ruim is

3 jaar geleden

Wehkamp heeft vaak aanbiedingen, en op united wardrobe kun je ook relatief goedkope 2e hands positiekleding vinden, al is dat wel iets meer zoekwerk.

3 jaar geleden

Ik weet niet waar je vandaan moet komen maar https://pincsale.nl. heeft mogelijkheden om naar de winkel te gaan, private shopping. Het is niet duur en heeft naast mooie zwangerschapsbroeken en voedingsbh's ook leuke baby kleren

3 jaar geleden

H&m

3 jaar geleden

Ik bestel bij Bonprix. Erg aantrekkelijk geprijst en de maten kloppen echt qua "normale" broek maten.

3 jaar geleden

Website van de Lidl!!

3 jaar geleden

Let wel op bij Lidl kleding zit lekker maar als je een lang bovenlichaam hebt passen dingen als de tuinbroek absoluut niet.

3 jaar geleden

Zalando lounge heeft vanaf vandaag t/m zalando Essentials in de uitverkoop. Als je filtert op zalando maternity dan komt er veel basic kleding naar voren voor een betaalbare prijs

3 jaar geleden

H&m zit zoooo lekke