11 Reacties

7 maanden geleden

?

7 maanden geleden

Het zou innesteling bloed kunnen zijn, of wellicht een vroege miskraam

7 maanden geleden

Ik hèb dit twee maanden geleden ook gehad toen was het voor me ongesteldheid en nu dit is toch raar

7 maanden geleden

Reactie op Kim -Hocine

Het zou innesteling bloed kunnen zijn, of wellicht een vroege miskraam
Dit had ik 2 maanden geleden voor mijn ongesteldheid ook en nu bloed ik weer voor mij periode en geeft die licht positief aan snap het niet meer

7 maanden geleden

Vraag me eerder af waarom je een test doen als je ongesteld bent?

7 maanden geleden

Nou ik ben al ongesteld geweest en mijn buik begon erg op te zwellen daarom deed ik een test want ik ging namelijk weer bloeden en vindt dit raar

7 maanden geleden

Nou ik ben al ongesteld geweest en mijn buik begon erg op te zwellen daarom ...
Je bent al ongesteld geweest? Wanneer? En je zegt je ging weer bloeden. Wat bedoel je daarmee? Na hoeveel tijd na je menstruatie?

7 maanden geleden

5 de nog ongesteld geweest en wij zijn Bezig om een kindtje te krijgen ik had een paar dagen weer last van een opgezeten buik en ging dus weer bloeden dus ik dacht huh daarom deed ik een test maar die geeft dus een licht streep je aan

7 maanden geleden

5 de nog ongesteld geweest en wij zijn Bezig om een kindtje te krijgen ik h ...
Het lijkt me verstandig dat je de huisarts gaat vragen... wat je ervaart is volgens mij niet normaal, dus dan kun je daar het beste terecht.

7 maanden geleden

Reactie op Mx3

Het lijkt me verstandig dat je de huisarts gaat vragen... wat je ervaart is ...
Klopt ben vandaag gegaan en naar het ziekenhuis heb een miskraam gehad en is weg gehaald omdat het zelf niet los liet bedankt dames Xx

7 maanden geleden

Klopt ben vandaag gegaan en naar het ziekenhuis heb een miskraam gehad en i ...
Sterkte 🌹