4 Reacties
5 jaar geleden
Ik had er een in de sale bij bonprix voor 30 euro. Die is gelijk geschikt als draagjas dus vond t wel
handig dan. En kan hem volgens mij altijd wel aan. Ziet er niet heel erg positieachtig uit馃槃.

5 jaar geleden
Reactie op Thee met chocola
Ik had er een in de sale bij bonprix voor 30 euro. Die is gelijk geschikt a ...

Oh ja! Ik had helemaal nog niet stil gestaan bij een draagjas. Gebruik je die veel of ga je dan toch eerder voor een maxicosi oid?
5 jaar geleden
Reactie op Babyfrummel1
Oh ja! Ik had helemaal nog niet stil gestaan bij een draagjas. Gebruik je d ...
Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Mijn dochter is van de zomer dus toen was t eerst niet nodig om een jas te hebben. Maar nu zij zelf wil lopen en je toch je handen vrij moet hebben om haar te helpen soms, dacht ik wel dat ik de baby meer ga dragen in de draagzak. Dus voor dit bedrag durfde ik de jas wel te gokken馃槀
5 jaar geleden
Lieve dames,
Om onze geboorteclub overzichtelijk te houden, sluit ik 茅茅n keer per week alle dubbele topics. Zo ook dit topic. Heb je vragen of wil je iets kwijt over positiekleding in het laatste trimester/najaar? Dan verwijs ik je graag naar het topic 'Positiekleding voor het derde trimester/najaar' in onze geboorteclub. Je vindt het topic ook via https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/positiekleding-voor-het-derde-trimester-najaar-eZGZ7K .
Lieve groet,
Anna