12 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb deze... geen idee of het echt helpt want probeer eigenlijk niet vol met mn gezicht in de zon te gaan maar wel super fijne zonnebrand! Kan niet veel hebben op mijn huid maar dit gaat goed 👍

3 jaar geleden

Geen zon,en zo wel extreem goed insmeren met hoge factor.

3 jaar geleden

Face fluid van Vision, factor 50. Werkt erg goed, is niet vet en trekt snel in. Ik gebruik het gewoon als dag crème. Voor de zwangerschap had ik al last van pigmentvlekjes, sinds ik dit gebruik is het in ieder geval niet erger meer geworden.

3 jaar geleden

Ik gebruik Eucerin, deze https://www.newpharma.nl/eucerin/526083/eucerin-sun-sensitive-protect-fluid-anti-age-spf30-alle-huidtypes-50ml.html Maar ze hebben ook nog spf 50. Al stond bij deze al vermelding dat het tegen pigment vlekken is. Deze voelt niet vettig, trekt snel in. En kunt er daarna nog gewoon je eigen make up overheen aanbrengen.

3 jaar geleden

Hoed of pet

3 jaar geleden

En soms kan je er niets aan doen en krijg je het toch. Maar smeren smeren smeren kan nooit kwaad. Factor 50 is prima maar 20 is ook goed zolang je het maar regelmatig herhaald

3 jaar geleden

Factor 50+ zonnebrandcrème en niet in de zon zitten

3 jaar geleden

Reactie op Meez

Helaas zijn alle zonbeschermers tegen pigmentvlekken en verdere zonschade.

3 jaar geleden

Zonbeschermer, zonbeschermer zonbeschermen minimaal factor 30.

3 jaar geleden

Reactie op 17112020

Helaas zijn alle zonbeschermers tegen pigmentvlekken en verdere zonschade. ...
Hoezo helaas. Gelukkig dan toch. Dat is dan voor iedereen toch fijn...

3 jaar geleden

Reactie op Meez

Hoezo helaas. Gelukkig dan toch. Dat is dan voor iedereen toch fijn...
Dat klopt ook zeker. Helaas dat het alleen bij eucerin word genoemd hihi kwestie van reclame maken door de fabrikant dan maar

3 jaar geleden

Zonnebrandcrème en niet volop in de zin.