9 Reacties
één jaar geleden
Hier ook hoor. Hij vind het prima om het hele huis door te schuiven op z'n kont 😅 af en toe proberen te staan, maar zodra dat teveel moeite kost gaat hij weer lekker zitten en spelen 🙈 komt vast en zeker goed! Rustig afwachten...
één jaar geleden
Hier nog een trage met lopen. Staan gaat prima. Kruipen is ze als een speer maar lopen ho maar. Dus helaas geduld hebben. Komt vanzelf.
één jaar geleden
Bij precies 15 maanden begin mijn zoontje net zijn eerste losse stapjes te zetten.
Nu is het vooral ook nog veel lopen achter de loopauto (die hij zijwaarts zet, omdat hij er dan beter mee kan lopen), kruipen en soms kleine stukjes los lopen.
Het komt allemaal van zelf en op het begin is het ook nog heel wankel.
Zijn eerste keer los staan was trouwens maar een paar dagen voor het los lopen, dat volgde elkaar heel snel op.
één jaar geleden
Geen zorgen hoor ze zijn druk bezig om deze spieren te trainen om straks te kunnen lopen! Dat hoef je niet altijd in de gaten te hebben.
Onze dochter liep met 12 maanden, maar dat is volgens mij vrij uniek. Het feit dat ze zich optrekt is al een heel goed teken ( lekker trainen die spiergroepen! ) op de tenen staan heeft volgens mij een functie om wat dan ook de trainen. Dat dees onze dochter iig ook.
één jaar geleden
Hier word ik gisteren ook een beetje onzeker over gemaakt, maar gelukkig door mede topic mama’s en de oma’s zijn die zorgen wel weg! Mijn zoontje loopt vandaag opeens naast ons aan een handje, heel wiebelig wel, maar hij deed het! Had ik gisteren noooit gedacht. Dus het kan zo veranderen!