11 Reacties

één jaar geleden

Hee hier was het precies het zelfde en ik ben gewoon gestopt met "oeffenen" en ineens had ze het door en nu loopt ze sinds 3 weken ineens helemaal los. Ik deed haar wel veel dus aan de hand laten lopen en achter de kinderwagen aan laten lopen en daardoor oefen je natuurlijk ook ze moeten het even door hebben dat het echt wel makkelijk is. Geen zorgen komt echt goed ze is al een heel eind op weg.

één jaar geleden

Hoi, mijn dochter van 19 maanden heeft 3 weken terug een klein paar stappen gezet. Handjes omhoog en ze liep, ze vond het leuk ook nog. Dit heeft ze ongeveer 1,5 week gedaan. Daarna is ze verkouden geworden. Niet heel erg ziek gekukkig. Geen koorts gehad, maar wel hoesten niezen loopneus etc. Sindsdien is ze gestopt met lopen en wilt ze ook absoluut niet lopen. Heel vreemd dit. Ze is nu al een paar dagen beter en nog steeds durf ze het niet. Het lijkt net alsof ze haar evenwicht is verloren. Eerst dacht is ze is ziek dus heeft geen kracht maar nu nog steeds. Het lijkt alsof ze het lopen helemaal is vergeten. Nu is ze zelfs op haar knieën aan het lopen 🤷‍♀️

één jaar geleden

Als ze steeds vaker los gaat staan komt het wel. Heb je ook een loopwagen. Mijn zoon was snel met lopen 11 maanden was hij maar hij deed er voor ook goed mee lopen aan de hand en als ik los liet ging hij ook zitten. Hij ging ook steeds vaker los staan en liep langs alle meubels en liep met zijn loopwagen op eens liep hij een paar stapjes los en daarna ging het snel

één jaar geleden

Ze heeft inderdaad een loopwagen, waar ze heel steady achterloopt. Overal loopt ze prima achter/langs, totdat ze merkt dat ze los 'moet' dan gaat ze direct op haar knieën. Ergens weet ik wel, het komt vast goed alle kinderen gaan een keer lopen, maar maak me er toch stiekem een beetje zorgen om dat het zolang duurt.

één jaar geleden

Reactie op Mamavaneenmeisje21

Ze heeft inderdaad een loopwagen, waar ze heel steady achterloopt. Overal l ...
Komt van zelf duurt meestal een paar maanden mijn zoon begon met 9 maanden overal langs te lopen en met de loopwagen in het begin als hij los moest lopen ook gelijk zitten maar met 11 maanden die losse stapjes ineens en dat werd steeds meer. Maak je geen zorgen ieder kind doet het op hun eigen tijd. Mijn zoon was gewoon snel heel snel

één jaar geleden

Reactie op Bobbi 84

Komt van zelf duurt meestal een paar maanden mijn zoon begon met 9 maanden ...
Ze loopt nu al sinds april goed langs dingen/achter een loopwagen, dus best al een tijd! Ik zal nog een beetje meer geduld moeten hebben denk ik haha

één jaar geleden

Ze loopt nu al sinds april goed langs dingen/achter een loopwagen, dus best ...
Denk het ook ze is al aan het oefenen heb je het ook al geprobeerd om haar te laten lopen een stukje van 2 a 3 stapjes tussen jou en je partner dat vond mijn zoon geweldig helemaal toen we gingen juigen met zijn eerste stapje los

één jaar geleden

Reactie op Bobbi 84

Denk het ook ze is al aan het oefenen heb je het ook al geprobeerd om haar ...
Ja dat proberen we zeker. Maar dan heeft ze echt door dat we oefenen en maakt ze er een spelletje van, trekt dan haar benen op of gaat soort 'dansen' door haar benen zakken en weer omhoog. Dus dat werkt helaas nog niet

één jaar geleden

Ja dat proberen we zeker. Maar dan heeft ze echt door dat we oefenen en maa ...
Komt vanzelf voor je het weet moet achter haar aan rennen 🙈

één jaar geleden

Reactie op Bobbi 84

Komt vanzelf voor je het weet moet achter haar aan rennen 🙈
Haha ja dat is ook zo! Toch altijd fijn om even te horen. Veel mensen reageren vaak met ' loopt ze nou nog steeds niet?'.

één jaar geleden

Mijn middelste zoontje ging met 7 maanden staan met 8 maanden cruisede die langs de meubels en achter z'n wagentje iedereen zij die loopt los voor die 1 is.... maar nee 10 maanden later met 18 maanden liep die z'n eerste stapjes los😅 je kunt je voorstellen dat die 10 maanden erg lang waren hahah hij liep ook heel steady maar zodra die los was ging die gelijk zitten🤷‍♀️ op geef moment dacht die op een dag ik ga lopen en hij liep hij moest echt die drempel over.