26 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Hepziba
Ivm drukte hebben wij het feestje van 1 tot 5. Waarschijnlijk slaapt hij aa ...
Ze kan wel bellenblazen dus ik denk dat een kaarsje ook moet lukken, en anders helpen we gewoon ;).
één jaar geleden
Reactie op Hepziba
Ivm drukte hebben wij het feestje van 1 tot 5. Waarschijnlijk slaapt hij aa ...
Die van ons blaast naar boven (je ziet haar haren dan heel grappig wapperen), met kaarsjes uit blazen moeten we dus helpen..
één jaar geleden
Reactie op babynummertwee
Wij vieren het vanaf 15.00 uur en we laten de mensen mee eten. Er hebben ni ...
Dit klinkt gewoon precies als onze planning voor aanstaande zondag 🤣. Zelfs de hema fototaart is hier al besteld en de spullen monchoutaart staan al bij mijn jumbo bestelling klaar.
Ook vanaf 15:00 uur en zelfgemaakte tomatensoep met een broodje knakworst als avond eten!
één jaar geleden
Reactie op Amvbeek
Dit klinkt gewoon precies als onze planning voor aanstaande zondag 🤣. Zelf ...
Heerlijk! Dit is nogsteeds onze planning voor morgen ! Ik ben helemaal gespannen hahaha. Vanavond het huis vast mooi versieren. De kleine meid word gewoon 2 😭🥰 zo bizar.
één jaar geleden
Hier het feest van 15-19 gehad! De eerste gasten waren er om 14.30u en de laatsten (opa en oma) gingen rond 20u weg. Job is wel gewoon om 18.45u naar boven gegaan en ging normaal slapen.
Er waren uiteindelijk 10 kindjes verspreid over de middag op visite - leeftijd 7mnd - 5 jaar. En 8 volwassenen.
Er was kinderdisco (in de garage), taaart, een patattafel en veel spelen met de nieuwe cadeaus.
Job raakte op een bepaald moment een beetje overprikkeld en toen kwam ook nog zijn vinger tussen een speelgoed dus even heel hard huilen. Papa is met hem naar buiten gegaan voor 2 minuten en daarna was het goed. Wat extra optillen en knufflen en steeds een hapje taart mogen vond hij fijn.
Ik heb van alle ouders appjes na afloop gekregen dat ze het gezellig vonden en vooral de kinderdisco een hit was!
Mijn vriend vond het heeel druk maar ook gezellig, hij gaf toe ook niet zoveel kinderen gewend te zijn. Ik vond het wel mee vallen, had het drukker verwacht zelfs. Maar ik sta voor de klas dus ben ook wel wat gewend.
We willen het volgend jaar weer zo doen 🥰
één jaar geleden
Hier vandaag de verjaardag gevierd 🥳
Was 1 groot feest Haha
Vanmorgen was ze om 8 uur wakker.. lekker rustig een fles melk gedronken bij ons op bed. Toen de woonkamer in, die versierd was en haar reactie was: ‘ohhh! Jarig!!!’ En ‘kadootje!’ Dus die werd meteen uitgepakt en ze was er superblij mee
En de zelf betekende ballonnen vond ze mooi (met bing en flop en onze kat)
Sochtends kwam opa al op tijd. Toen hij naar boven kwam, zei ze meteen: ‘opa!!! Kadootje!’ 😂
Ze ging tot onze verbazing na de lunch gewoon lekker 1,5 uur slapen tot de bel ging met de volgende visite.
Toen de meesten er waren, hebben we de fototaart aangesneden en kaarsjes uitgeblazen 🌬️
De rest van de dag heeft ze suuuuperlekker gespeeld met haar grote neven en nichten 🥰
We hadden bijna alle leeftijden van 1-8, behalve 3 jaar in huis Haha
En dat in een klein appartementje 😅
Ze heeft de hele middag chips en chocoladepepernoten gegeten 😂 dus avondeten wou ze niet 😂
Maargoed, je wordt maar 1 keer 2 😛
Supergezellig en blij de hele dag. Heel goed verwend door de opa’s, oma en ooms en tantes. En ze ging gewoon rond half 8/8 uur naar bed en sliep meteen 🥰