772 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op LHS3
Geen spruw? Vervelend zeg.. Erg frustrerend lijkt me 😒
Ook als je kleine slaapt en je dan aanlegt?
Wat super balen zeg... ik zou het ook niet weten, behalve wat LHS3 nog oppert; spruw?
Zijn je borsten ook niet erg vol? Mijn kleine kan ook weigeren als mijn borsten te vol/gespannen zijn...
2 jaar geleden
Reactie op Pleun22
Keihard huilen en de borst weer afgewezen.. ook na het douchen en niet verk ...
Wij hebben af en toe ook zulke dagen. Geen idee waar het door komt🤷🏻♀️ Dan kolf ik een dagje en geef hem de fles, vaak gaat het daarna weer prima. Soms duurt het ook langer, maar tot nu toe pakt hij het na een tijdje vanzelf weer op. Ik probeer het in ieder geval niet te forceren. Maar voelt niet leuk inderdaad. Hopelijk is het bij jou ook gewoon tijdelijk!
2 jaar geleden
Beste dames,
Weet niet of dit het juiste topic is om het in te vragen maar vind het een beetje onzin er een aparte voor te openen 🙃 hoe is het met jullie menstruaties? Ik heb PCOS en heb eigenlijk nooit echt een menstruatie gehad, een paar keer toen ik 15 was. Daarna alleen pil “menstruaties” en na het stoppen met de pil wel direct zwanger geraakt. Nou ben ik na de bevalling 1 keer ongesteld geworden. Ik weet door borstvoeding kan je menstruatie lang uitblijven, maar kan het ook eerst onregelmatig zijn? Of zou het door mijn pcos komen? Is het bij jullie al regelmatig?
2 jaar geleden
Reactie op LHS3
Ik ben idd ook nog niet ongesteld geworden, wel af en toe wat last dat ik d ...
Ook ik ben na de bevalling 1x ongesteld geworden (2 weken na het laatste vloeien van de bevalling) en nu is de kleine 20 weken en gebeurd er hier ook nog niks... vind het wel fijn, maar ook gek haha.
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op LHS3
Ik ben idd ook nog niet ongesteld geworden, wel af en toe wat last dat ik d ...
Ja, hier ook. Af en toe een beetje kramp, vaak ook wat migraine, maar slechts 5 dagen wat druppeltjes verloren anderhalve maand geleden, niet meer dan spotting.
Ik zit wel aan de mini pil...
2 jaar geleden
Hier ook af en toe een beetje kramp, zoals ik normaal rond mijn ovulatie had maar dan milder. En rond die periode ook wat meer afscheiding heb ik het idee 😊 Maar na het vloeien na de bevalling nog geen druppel bloed verloren. De bevalling is nu ruim 19 weken geleden. Best makkelijk zo maar inderdaad ook gek.
2 jaar geleden
Hier ook nog geen menstruatie met borstvoeding en 21 weken na de bevalling!
2 jaar geleden
Hier ook nog niet na 23 weken!
Na de bevalling toen vloeien gestopt is wel 1x nog wat super licht bloedverlies gehad. Maar daarna niks meer
2 jaar geleden
Zoontje is 20,5e week en ook hier nog niet ongesteld geweest (bij volledige bv).
2 jaar geleden
Reactie op mamaST
5 maanden na de bevalling en al 3 x gemenstrueerd. 🙄 (volledige borstvoedi ...
Maar ook meteen weer regelmatig na de 1e x?