5 Reacties
één jaar geleden
Ik ben met mijn zoontje (ook van november) afgelopen zomer gewoon gegaan. Ik heb zelf wel wat meer dan jij gereisd dus voor mij was het misschien wat makkelijker, maar ik vond het echt prima te doen. Met een kind staat iedereen klaar om je te helpen is mijn ervaring ;). Ik zou wel een ‘pakket’reis incl transfer boeken als ik jou was, zodat je verder niet echt ergens over na hoeft te denken.
Maar heb je het al eens in Nederland geprobeerd eerst? Gewoon naar ene vakantiepark of camping oid om het een keer te proberen? Dan is alleen het vliegen de volgende keer nog nieuw ;)!
Nadeel van Estivant (en andere soortgelijke organisaties) is dat je met een kleintje alleen naar een bungalowpark in Limburg oid kan. Pas vanaf een jaar of 4 zijn er ‘leuke’ vakanties (vind ik dan heh ;)).
Mijn voornaamste tip voor welke vakantie dan ook is: gewoon een keer een weekje doen. Wat is het ergste wat er kan gebeuren…?
één jaar geleden
Hi! Hier al een aantal jaar alleenstaand en de eerste keer vond ik ook best spannend (zoontjes waren toen 2 en 4), maar nu met drie vind ik het hartstikke gezellig en leuk!
We hebben meerdere dingen gedaan, vooral campings in Nederland met Estivant, maar ook huisjes, huurtenten, boomhutten, en huisje in Spanje. Het is even een drempel over, maar echt zo leuk om samen die herinneringen te maken! Mijn ervaring is dat je de eerste dag vaak denkt helpppp waar ben ik aan begonnen, maar na twee dagen is iedereen gesetteld en gaat het vanzelf.
We komen zelf net terug van een midweekje weg😊