20 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Bobbi 84
Mijn zoon wil soms helemaal geen middag dutje meer doen en is ook gewoon vr ...
Dit hadden we vorige week ook! De hele middag was ie verder vrolijk inderdaad. Fijn om te horen dat dat niet geheel vreemd is 😄
één jaar geleden
Hier ook! Op de opvang is het vooral een probleem dat hij de andere kinderen ook kort wakker maakt, ik moet me daar elke keer voor verontschuldigen terwijl ik niet weet hoe ik het anders kan doen.
Vanochtend weer eens in bed een slaapje geprobeerd maar deze weigert hij echt, in de auto valt hij nog wel eens in slaap.
Het middag slaapje is inderdaad tussen de 30 en 50 minuten elke dag.
Is het bij jullie daardoor ook een onrustige nacht? Hier huilt hij elk uur zich wakker waardoor we hem weer moeten troosten. Dit is sinds die korte middag slaapjes zo
één jaar geleden
Reactie op MamaSavi
Hier ook! Op de opvang is het vooral een probleem dat hij de andere kindere ...
Nee hij slaap gelukkig de hele nacht door alleen als ik hem om 19 uur op bed leg wordt hij altijd rond 22 uur wakker en gaat weer slapen als wij gaan slapen. Maar hij slaapt al vanaf zijn geboorte door ik heb niks te klagen. Hij slaapt ook altijd in de auto.
één jaar geleden
Reactie op MamaSavi
Hier ook! Op de opvang is het vooral een probleem dat hij de andere kindere ...
De nachten gaan bij ons wel goed. Of de slaapregressie moet weer om de hoek komen loeren 🙈 Het ochtenddutje opnieuw introduceren werkt hier ook niet meer inderdaad. Zit jouw mannetje misschien midden in zijn slaapregressie?
één jaar geleden
Reactie op MamaSavi
Het zou kunnen dat hij er nog in zit. Al ging het een paar nachten weer goe ...
Oh maar misschien zit ie op het eind! Zo gaat dat bij ons ook altijd, paar dagen goed, dan weer bagger en dan een week of wat later is het klaar. Ik hoop het voor je, want ieder uur wakker is echt 💀
één jaar geleden
Hier ook! Mijn zoontje sliep al heel snel 's nachts door en slaapt 's nachts nog steeds super goed.
Overdag/middag al vanaf het begin een slechte slaper... Nu inmiddels ook nog maar 1 dutje en dat is zelden langer dan 1 uur. Verder is hij super vrolijk en actief, dus hij zal het (helaas) niet nodig hebben. Wel jammer voor mij, want lijkt me ook wel eens lekker om even wat langer voor mezelf te hebben🤣
één jaar geleden
Heel herkenbaar! Haar dutjes zijn eigenlijk al heel lang max. 30-45 minuten, en nu ook al weer een tijd maar 1 dutje per dag. Het lijkt mij soms ook heerlijk als ze een paar uur achter elkaar zou slapen, maar dat is voor ons dus echt onbekend terrein (behalve als ze ziek is) 😅
één jaar geleden
Ja, heel herkenbaar. Sinds dat ons zoontje, 16 maanden, 4 maanden was, zijn zijn dutjes tussen de 45 a 60min. Er zijn periodes dat ze zelfs nog korter zijn, 20 a 30min.
Hij doet nog 2 dutten en trekt de dagen eigenlijk goed. Op de opvang slaapt ie soms niet.. Dan komt ie wel gebroken terug.
Ik mis ook enorm tijd voor mezelf tijdens dutjes. En als ook de nachten slechter zijn, ziekte/sprong/whatever, vind ik het serieus zwaar..
één jaar geleden
Reactie op MamaSavi
Slapen jullie kindjes inmiddels al langer? Hier nog steeds 30minuten in de ...
Het varieert thuis nu tussen de 45 en 90 minuten. Er is geen touw aan vast te knopen. Maar op de opvang lag ie laatst ruim 2.5 uur te pitten! Daar gaat het vrijwel altijd goed...
één jaar geleden
Verschilt hier heeeel erg. Hij slaapt nu al een paar weken 3 uur aan een stuk smiddags. Maar ook periodes dat hij na 1 of 1.5 uur al wakker is.