17 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij zijn afgelopen 2 jaar vanuit zuid frankrijk in 1 keer teruggereden (19 uur). Het gaat er meer om dat je niet structureel je kind lang laat zitten, maar een keertje op vakantie kan heen kwaad denk ik! En als je kind lekker een kriebelkont is moet je sowieso vaak stoppen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Domi13

Wij zijn afgelopen 2 jaar vanuit zuid frankrijk in 1 keer teruggereden (19 ...
Ging dat goed? Nog tips? En ben je toen naar een camping gegaan in zuid Frankrijk

茅茅n jaar geleden

Ja! Eerste jaar met alleen mn dochtertje (toen anderhalf) en afgelopen jaar met dochter en mn zoontje van november! Moet zeggen, wij hebben een erg ruime auto dus ik kon makkelijk achterin ertussen in zitten en mn zoontje was een slaapkop! Als je kleintje nog niet kan lopen zou ik iets van een kleed meenemen dat hij toch even lekker kan bewegen! En ja je zal ook zeker even met gehuil zitten maar dat hoort er helaas bij! Dat zijn ze snel vergeten als ze 24/7 met papa rn mama kunnen spelen!

茅茅n jaar geleden

Wij hebben trouwens een caravan, dus hebben ze ook weleens los gelaten daarin dat ze even hun energie kwijt konden ( ook makkelijk met verschonen maar dat deed ik ook wel eens op de voorstoel!

茅茅n jaar geleden

Wij gaan op vakantie naar Cochem, ongeveer 4 uur rijden, we hopen dat hij veel slaapt in de auto en hopen niet te stoppen. Zal vast voor 1x niet zo erg zijn馃檲 Afgelopen zomer waren wij op Texel. Toen sliep hij ook veel als hij wel aan het huilen was, gaf ik hem alleen speeltje. Ik had bij mijn voeten allerlei speeltjes of knuffels die ik hem kon geven.

茅茅n jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Wij gaan op vakantie naar Cochem, ongeveer 4 uur rijden, we hopen dat hij v ...
Cochem ziet er ook echt heel gezellig uit! (Even gespiekt op google maps) :-p ja wij hopen ook dat die paar uurtjes slaapt. Maar je weet het idd nooit. Ook hebben we aantal speeltjes in de auto. Anders ga ik gewoon naast hem zitten achterin. 馃槒

茅茅n jaar geleden

Reactie op Domi13

Ja! Eerste jaar met alleen mn dochtertje (toen anderhalf) en afgelopen jaar ...
Dan houden we idd gewoon een pauze onderweg. Hij kan wel aan lopen. Dat scheelt wel al. 馃構

茅茅n jaar geleden

Wij gaan naar Itali毛 deze zomer en gaan bewust rond zijn avondbedtijd rijden zodat hij hopelijk zoveel mogelijk slaapt. Overnachten doen we dan rond 03.00u en blijven daar nog een nachtje voor de rust. Vervolgens rijden we vanaf 05.00u verder voor zo min mogelijk wakkertijd in de auto van de kleine man (hoop ik馃ぃ)

茅茅n jaar geleden

Wij hebben afgelopen september met onze dochter een rondreis door Spanje gemaakt. 7000km totaal en wij moesten echt wel ( als ze niet sliep ) regelmatig stoppen. Gewoon ff eruit wat eten, drinken en spelen. Dus Trier moet echt geen probleem zijn. Je merkt het vanzelf wel als ze eruit willen en idd voor 1 keertje kan het fysiek echt niet zoveel kwaad lijkt me.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Racheltje92

Wij hebben afgelopen september met onze dochter een rondreis door Spanje ge ...
Was het wel te doen? Met een kleine zo stuk rijden? 馃檲 wij willen in september (2e vakantie) of we ook wat verder kunnen.

茅茅n jaar geleden

Afgelopen zomer zijn wij naar Luxemburg geweest (in de buurt van Trier). Wij hadden 茅茅n stop gemaakt, om te tanken, naar de wc te gaan en de luier te verwisselen. Dat ging eigenlijk wel goed. Hij sliep een gedeelte en was rustig toen hij wakker was. Op de terugweg had hij dat hij even aan het huilen was, maar toen was hij oververmoeid en viel toen al snel in slaap in de auto. Toen hadden we volgens mij ook geen stop gemaakt en zijn wij in 茅茅n keer naar huis gereden.

茅茅n jaar geleden

Afgelopen zomer zijn wij naar Luxemburg geweest (in de buurt van Trier). W ...
Was je naar een camping , hotel of vakantiepark? Wij gaan idd ook een keer stoppen. 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tutje

Was het wel te doen? Met een kleine zo stuk rijden? 馃檲 wij willen in septem ...
Nou, het was best wel pittig soms haha. Ze zat toen ook midden in n sprongetje 馃檲 We sliepen op veel verschillende plekken wat ze ook niet altijd tof vond. De volgende keer zullen we dus langer op 1 plaats blijven. Verder hebben we veel rekening gehouden met speeltuintjes of iets in de buurt tijdens het stoppen. En zorgen dat je idd soms bij je kindje achterin kunt zitten :)

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tutje

Was je naar een camping , hotel of vakantiepark? Wij gaan idd ook een keer ...
Wij waren naar een camping. Maar dat viel ons met een baby nog wel tegen. Dus dit jaar gaan we in maart naar een vakantiepark in Nederland. Even ervaren hoe dat bevalt en dan gaan we bedenken wat we komende zomer voor vakantie willen!

茅茅n jaar geleden

Wij waren naar een camping. Maar dat viel ons met een baby nog wel tegen. ...
Wij gaan naar Landal vlakbij trier, in een 4 persoonshuisje. Park heeft veel faciliteiten voor kindjes en leuke omgeving. Dus ben erg benieuwd! Inderdaad camping valt dan wel iets meer tegen 馃檲馃檲 wij zijn ook niet zulke kampeer gangers. Ze hebben genoeg leuke parkeerparken in NL voor kleintjes. Zelf ervaren haha. 馃 Hof van Saksen geweest en centerparks bij de veluwe.

茅茅n jaar geleden

Voor leuk speelgoed voor tijdens een lange reis raad ik een magnetisch tekenbord aan. Je weet wel zo 1 dat je iets tekent en dan met een schuifje is het weer verdwenen. Omdat het pennetje er aan vast zit kan je het snel weer pakken. Uren plezier hier.

茅茅n jaar geleden

Reactie op _eef

Voor leuk speelgoed voor tijdens een lange reis raad ik een magnetisch teke ...
Ja die heb ik inderdaad al gekocht laatst. 馃槏