7 Reacties
één jaar geleden
Wij zetten bij haar eigen eten nog een lege kom en lepel. Of heel veel lepels! Dan eet ze wel, om de 2 minuten ligt weer een lepel op de grond. Ze wilt dingen ontdekken. Laat haar vies worden, het is niet erg om er een kliederboel van te maken. Uiteindelijk maak jij het schoon en niet je vriend. Ik snap dus niet die woordenwisseling 🤷🏻♀️
één jaar geleden
Yes herkenbaar, tenminste, haar manier van eten. Hier wil ze ook niet dat wij haar helpen en eet ze alles met haar eigen handjes. Ik vond dat eerst ook frutrerend want kliederboel en ze eet een stuk minder. Maar ik heb me erbij neergelegd. Ze hebben ook wat minder nodig op deze leeftijd.. ik denk dat het wel weer goedkomt haha. 🤭
één jaar geleden
Hier is het ook een kliederboel, zo lang ze de intentie heeft om wel te eten, vind ik dat oké. Zodra ze met haar eten echt speelt, neem ik haar bordje weg, vraag ik of ze genoeg heeft. Als ze nog wil, zeg ik dat ze niet mag spelen en geef ik het terug. Als ik dit meerdere keren moet doen en ze eet niet meer goed. Dan zet ik ze weg van tafel en zeg ik dat ze mag gaan spelen, maar dat dit niet met het eten mag.
één jaar geleden
Ik zag laatst een tip van minimaal 3 lepels😅
Wij hebben er dus 3 tijdens het eten. Hij heeft 2 lepels vast en wij leggen een hapje op de derde lepel, dan pakt hij die en laat hij de andere lepel los (doet de hap zelf in z’n mond). Kunnen we daar weer een hapje op doen. Soms geven we ook zelf een hapje tussendoor.
Ik ben nu ook aan het kijken naar zo’n mat voor onder de kinderstoel. Dan hoef ik alleen die af te nemen ipv de hele vloer te dweilen (bij ons zie je een doffe vlek als ik alleen het stukje afneem waar zijn eten op de grond lag)
één jaar geleden
Reactie op SdG
Ik zag laatst een tip van minimaal 3 lepels😅
Wij hebben er dus 3 tijdens ...
Oehjaa dat onderste is herkenbaar! Wij hebben een houten vloer dus hetzelfde probleem met die vlekken. Je hebt hele mooie maar ze zijn zo duur..(60 euro die ik zag). Ben benieuwd of je iets vindt 😘
één jaar geleden
Wij volgen rapley en gooien hoort en nu eenmaal bij vind ik. Dat is echt het ontdekken en het is niet altijd bewust gooien. Wij hebben een tafelzeil van de action onder de stoel tijdens het eten. Zo kunnen wij allen lekker eten en het tafelzeil neem je zo af. Hier wordt er steeds minder geknoeid.