Hoi allen !
Nu we stukjes geven ipv fruithapje, haalt onze dochter steeds enkel de stukjes banaan uit haar bakje fruit.
Toen het gewoon fruitpap was, at ze vrolijk alle mixen met appel/peer/kiwi op.
Op het kdv idem.
Iemand tips 馃?
Grtjs
Mijn zoon eet alle fruit maar moet soms even wennen aan de structuur maar ik geef geen stukjes meer geef hem een hele banaan partjes manderijn pruim snij ik wel in stukjes maar geef elke keer een soort fruit en laat hem kiezen zo eet hij het op als ik verschillende soorten in stukjes geef eet hij ook een soort
Als ik mijn dochter 2/3 soorten fruit tegelijk geeft dan eet ze vaak ook maar 1 soort er tussen uit. Ik heb er dus voor gekozen om elke keer 1 soort aan te bieden. De ene keer mandarijn en volgende fruit moment druifjes en daarna weer een keer banaan en dan weer een keer peer etc.
Ja hier hetzelfde hij vind stukjes eten sowieso echt helemaal niks ook avondeten niet. Boterham gaat prima maar stukken fruit of groente wil die echt niet ook enkel banaan hier.
Had onze kleine ook een tijdje, enige wat ze wilde was banaan en de rest gooide ze op de grond, terwijl ze ons aan keek 馃槀. Ik ben het gewoon blijven aanbieden en nu eet ze alles gewoon weer. Heeft wel even geduurd.
Als ik mijn dochter 2/3 soorten fruit tegelijk geeft dan eet ze vaak ook ma ...
Hier hetzelfde. Ik geef tegenwoordig dan eerst een peer, en daarna een mandarijn oid.. eerst de frambozen en dan de blauwe bessen.. op die manier gaat alles erin 馃憤馃徏