20 Reacties
één jaar geleden
Beide, maar wel een ‘stevige’ bikini (had ik altijd al ;))
We hebben nog maar 1 keer gezwommen met ons meisje en toen had ik een bikini aan
Maar badpak lijkt me nu handiger denk ik.. ook ivm het aan je hangen, trekken etc
Qua lichaam maakt het me niet uit Haha
Vind een bikini me eigenlijk leuker staan, maar dan ben ik wel bewuster van m’n buik
En dat is nog hetzelfde als voor de zwangerschap :)
Ik ben nu meer trots op m’n lijf dan ervoor zelfs :)
Heeft toch maar mooi een heel lief mooi meisje in gegroeid :)
één jaar geleden
Ik moet eerlijk toegeven dat ik opgelucht ben dat ik terug zwanger ben en daardoor mijn zwangerschapsbadbak terug kan dragen 🙈. Mijn lichaam is hard veranderd en ik heb mijn oude bikini één keer gedragen, mijn borsten floepten er bijna uit 😱. En ook aan mijn buik was de zwangerschap nog te zien. Ik wil graag trots zijn op mijn lichaam, maar soms is er toch nog een drempel 🙈. Na de volgende bevalling, zie il wel weer 😅
één jaar geleden
Reactie op Inndraaa
Ik moet eerlijk toegeven dat ik opgelucht ben dat ik terug zwanger ben en d ...
Hahaha kan ik me wel iets bij voorstellen.. 😅 heb nog 2.5 maand om iets van de kilo's eraf te krijgen. Maar vindt een badpak gewoon iets praktischer met een kleine. 😆 ook idd bij me oude bikini's floepte er alles uit 🤣🤣🥰
één jaar geleden
Ik ben overgestapt op badpakken! Omdat het handig is en omdat ik mij in bikini gewoon nog niet comfortabel voel. Decathlon had hele mooie afgelopen voorjaar. En ook redelijk stevig! Ik heb zelf cup F/G en vond degenen met een stevige band onder de borsten best nog wat steun bieden.
één jaar geleden
Reactie op Inndraaa
Maar eigenlijk zouden we allemaal gewoon trots moeten zijn op ons lichaam, ...
Misschien mijn ‘geluk’ dat ik nooit echt trots was op m’n lichaam (hoe het eruit zag) en dat er na de bevalling niet heel veel is veranderd aan hoe het eruitziet. Toen ik nog borstvoeding gaf, was ik zelfs een poosje slanker dan ervoor denk ik..
Nu vreet ik weer te veel slechte dingen en zit er weer een iets groter speklaagje op m’n buik, maar het maakt me minder uit nu.
Jammer dat iets te veel spek, maar zoveel is het nou ook weer niet en ik geniet gewoon van mn eten en vooral van die kleine meid 🥰
‘Perfecte lijven’ zie ik wel op tv of instagram. In de spiegel mn eigen lijf 😛
één jaar geleden
Reactie op Gietertje
Misschien mijn ‘geluk’ dat ik nooit echt trots was op m’n lichaam (hoe het ...
Bedoel meer dat ik had verwacht dat m’n lichaam alleen maar ‘lelijker’ zou worden en dat ik trots ben dat dat niet zo is ;)
En ik weet ook wel dat ik niet moet klagen en dat het echt niet heel lelijk is Haha
Maar in m’n hoofd is het ook (nog steeds hoor) niet echt mooi
Maar dat maakt me niet meer uit, want ik ben blij met mezelf en m’n dochter ofzo
Er zijn belangrijkere dingen.. ik ben gezond, heb een lief mooi gezond kind en een fijne partner. Dat is belangrijker dan een ‘perfect’ lichaam :)
één jaar geleden
Bikini, ik heb wel één mooie en één functionele haha. Als ik met de kleine ga zwemmen dan de functionele, die ze niet direct van m'n borsten af kan trekken🤣
Ik heb niet heel veel borsten over na drie zwangerschappen, maar I don't care 🤷♀️ Vooral iets kiezen waar je jezelf prettig in voelt!
één jaar geleden
Ik vind bikini's fijner zitten. Ik heb wel een nieuwe gekocht voor afgelopen zomer.
VRIEND
één jaar geleden
Altijd al XXL gehad, dus gewoon in een badpak voor mij. Heb een leuke gevonden met rijgkoord middenvoor (voedingsbadpak 🤣🤣🤣) en pads, maar laatst gesplurtst aan een Marlies Dekkers badpak. Helaas wel gemerkt dat mijn buste de beugels in de cups nog niet verdragen, dus die blijft in de kast tot na het afbouwen van de bv...
één jaar geleden
Reactie op s.r.91
Wel een bikini, maar m’n borsten zijn best wel veranderd dus heb nu een gro ...
Ja mijn borsten en buik zijn meer gaan hangen. Ik ben ook nog niet terug in shape. Dus denk dat ik meer comfortabeler voel bij een badpak. Maar wil niet zo saaie oma badpak hahaha 🫢
één jaar geleden
Ik had zelf altijd als badpakken aan maar ga ook zeker niet terug Bikini's dragen heb flink wat strieae over gehouden aan de zwangerschap wat ik echt vreselijk lelijk vind bij mezelf. Ik zou vooral doen waar je je zelf lekker in voelt. Ik voel me het lekkerst in een badpak en tegenwoordig heb je juist ook suuuper leuke en fijne modellen.