14 Reacties
één jaar geleden
Een helm in huis op lijkt me ook niet fijn voor zo’n kleintje. Meer dan je huis zo veilig mogelijk maken (beschermers op scherpe hoeken doen bijv en gevaarlijke spullen tijdelijk een andere plek geven) kan je denk ik niet doen. En buiten de deur goed in de buurt blijven.
Mijn zoon loopt inmiddels goed (begon met lopen met 10 maanden, nu 15 maanden) en valt niet vaak meer en kan zichzelf nu meestal goed opvangen. Dus het wordt vanzelf beter.
één jaar geleden
Snap je bezorgdheid hoor ik vind het zelf ook lastig. Maar het gaat nou eenmaal met vallen en opstaan bulten en wondjes. Ik zorg er hier wel voor dat de gevaarlijke scherpe dingen weg zijn en verder maar hopen dat hij niet te vaak valt.
één jaar geleden
Ik zou het zelf niet doen.. kind is een kind en vallen hoort erbij (vind ik). En bij vallen horen blauwe plekken. Die van mij is ook zo lomp en ik zeg ook altijd: "we komen nog een keer bij de eerste hulp te zitten", gelukkig nog niet gebeurd. Ik kan niet alles zien en tegenhouden. Hier leren ze alleen maar van.
Zou zelf gaan kijken hoe kun je het zo veilig mogelijk maken. En wie weet heeft het lopen zo onder de knie.. 🤞🏼🤞🏼
één jaar geleden
Reactie op MommyOfOne21
Ik zou het zelf niet doen.. kind is een kind en vallen hoort erbij (vind ik ...
Klop je ff af 🤪
één jaar geleden
Reactie op MommyOfOne21
Aaah even afkloppen ja haha. Ik vind het zelf zo sneu, laatst hoorden we er echt een dikke knal bij, dus waarschijnlijk een harde val, dikke bult op de voorhoofd. Vind t zo sneu. Huis is helemaal babyproof haha en gelukkig weet ze ook onderhand heel goed wat wel en niet mag, enige probleem is nu bij het lopen alleen dan valt ze.
één jaar geleden
Reactie op MommyOfOne21
Aaah even afkloppen ja haha. Ik vind het zelf zo sneu, laatst hoorden we er echt een dikke knal bij, dus waarschijnlijk een harde val, dikke bult op de voorhoofd. Vind t zo sneu. Huis is helemaal babyproof haha en gelukkig weet ze ook onderhand heel goed wat wel en niet mag, enige probleem is nu bij het lopen alleen dan valt ze.
één jaar geleden
Reactie op MommyOfOne21
één jaar geleden
Reactie op milk
Aaah even afkloppen ja haha. Ik vind het zelf zo sneu, laatst hoorden we er ...
Is ook niet leuk. Die van mij heeft elke week wel een blauwe plek, vaak op z'n hoofd. Als je het huis babyproof hebt, meer kun je niet echt doen.
Die van mij heeft nu ontdekt dat hij op krukjes kan klimmen. Nu zijn we hem maar aan het leren hoe hij er goed op moet klimmen, maar ook weer er af. Het zal vast wel een keer mis gaan.
VRIEND
één jaar geleden
Blauwen plekken en bulten horen er helaas bij. Neem aan dat je ouders dit vroeger bij nou ook niet gebruikt hebben? Hier ook met bijna 16 maanden al heel wat blauwe plekken gehad. Een dikke knuffel en een kus erop en hij loopt zo weer verder of er niks gebeurt is. Je zou altijd anicura zal kunnen gebruiken gelijk na het vallen. Verzacht wat!