25 Reacties
één jaar geleden
Ik geef dr ook gewoon lekker een flesje melk voor het slapen gaan. Maakt niet uit toch, als ze dat lekker vind. En ze mogen toch 300 ml zuivel hebben dus dan krijgt ze voor het slapen gaan de helft melk, en bij het eten overdag een beetje melk of yogo ofzo. Ze zijn ook nog klein, als ie daar rustig van word zou ik dat lekker nog even aanhouden. Niet te druk maken joh. Komt vanzelf een moment dat die behoefte minder word.
één jaar geleden
Mijn zoontje krijgt ook nog lekker melk voor het slapen gaan. Maar niet in een fles.
Hij krijgt overdag bij het eten een open beker en tussendoor heb ik een rietjesbeker met water die hij kan pakken wanneer hij wilt. Melk krijgt hij ook uit een rietjesbeker.
Rond zijn eerste verjaardag ben ik gewoon over gegaan op een rietjes beker (hij had wel al geleerd uit een rietje te drinken) en heb de flessen achterwege gelaten. De eerste twee dagen deed hij wat moeilijk en daarna was het klaar. Sindsdien geen fles meer gebruikt.
één jaar geleden
Hier geven we het niet meer, maar dat was pas nadat ons zoontje het duidelijk niet meer nodig had.
Je zou de rietjesbeker kunnen proberen, maar anders zou ik het gewoon even zo laten, totdat hij zelf aangeeft het niet meer nodig te hebben.
één jaar geleden
Hier ook nog sochtends en savonds een fles volle melk. Ik wil wel graag de ochtendfles weghalen, ze ontbijt daardoor niet zo goed. Maar het is zo heerlijk dat ze op vrije dagen tussen ons haar flesje drinkt 💟
Avondfles vind ik dikke prima. Weet ik zeker dat ze met een volle buik slaapt, soms gaat het avond eten nog niet zo goed, zoals ik heel veel lees is dat bij meerdere zo 🤣
één jaar geleden
Reactie op Sja1989
Hier ook nog 2 flesjes, maar ze drinkt ook heel slecht overdag ondanks voll ...
Hier precies hetzelfde 😬
Naast de flesjes drinkt ze meestal maar 1 beker water/limo/wappelsap.. soms zelfs minder (en op een goeie dag een keer 2)
Ze wil tegenwoordig alleen nog drinken uit een open beker.. en dat gaat best goed, maar nog heel langzaam en ze is snel afgeleid en daardoor drinkt ze ook weinig
De flesjes sochtends en savonds gaan ook rommelig en boeien haar niet zo, maar ze drinkt ze wel meestal leeg 😛
Hier trouwens afwisselend uit een fles of rietjesbeker (net wat er makkelijk voor het grijpen is 😛)
Maakt niet uit waarin we het haar geven
één jaar geleden
Die van mij krijgt ook nog halfvolle melk uit de rietjesbeker en daarna gaan wij tandenpoetsen. Zei gisteren tegen mijn vriend, dat we misschien binnenkort naar de rietjesbeker moeten gaan.
Maar er vinden het beide nog wel een lekker moment.