15 Reacties

3 jaar geleden
Heb ik ook
Ben druk aan sporten vooral oefeningen voor de buikspieren aan het doen onder begeleiding
Crossmaxx heet dat
Dan doe je vele verschillende oefeningen met bv opdrukken tot springen tot Boksen tot schoppen echt divers

3 jaar geleden
Ik denk dat ik er wel achter ben en dat het te maken heeft met een gluten allergie ik heb namelijk ook onwijs last van jeuk en heb veel plekken door krabben op m’n benen. Ga het even aankijken door een maand glutenvrij te eten.

3 jaar geleden
Reactie op MSenB
Wat is dit ? Als ik op het linkje klik kom ik op je profiel hahaha

3 jaar geleden
Reactie op MSenB
Oh wacht sorry heb het gevonden!!

3 jaar geleden
Hier ook. Nog een behoorlijk ronde buik met bijna 8 maanden. Buikspieren al heel snel volledig gesloten. Wel 2 kindjes in vrij korte tijd. Ik val ook niet echt af zolang ik BV geef. Houd het maar op hormonen en vocht vasthouden. En hoop door rustig tzt wat af te vallen en meer te sporten (moest even paar maanden stoppen ipv blessure) dat het weer wat bijtrekt.

3 jaar geleden
Reactie op Wishful
Al is het wel irritant dat er geregeld gevraagd wordt of de volgende al op ...
Het is echt verschrikkelijk, ik ben met mijn 1m73 en met een 63 kilo geen dikke en dan die bolle buik erop. Als ik de fotos vergelijk met mijn zwangere buik fotos ben ik 6 maand zwanger. Het zit ook heel erg laag, bij de eerste foto was ik 3 maand bevallen en had deze buik zich gevormt, na de bevalling kon ik meteen in mijn oude jeans, 3 maanden later moest ik deze open zetten om te zitten door de buik waar ik nu nogsteeds mee worstel.
Je bent dus niet alleen ❤️ en ja het is absoluuuuuut verschrikkelijk.
Ik had een rx en echo laten maken maar we zijn 2 weken later en de huisdokter is nogsteeds niet bereikbaar omdat het secretariaat gesloten is wegens ziekte, en ze belt mij ook niet dus ik zit eventjes vast in mijn zoektocht naar wat dit is.

3 jaar geleden
Reactie op MSenB
Het is echt verschrikkelijk, ik ben met mijn 1m73 en met een 63 kilo geen d ...

Heb je ondertussen al meer nieuws? Ik heb hetzelfde en wordt ze zo moedeloos van. Mijn huisdokter zegt nu dat het stress is. Ben ik lekker vet mee…

3 jaar geleden
Reactie op Wishful
Hier ook. Nog een behoorlijk ronde buik met bijna 8 maanden. Buikspieren al ...
Ik dacht dat als je borstvoeding geeft juist sneller afvalt dan dat je geen borstvoeding geeft.
Iets met de vetreserves die dan gebruikt worden voor de borstvoeding.
Maar weet ook niet zeker.

3 jaar geleden
Reactie op Racheltje92
Ik dacht dat als je borstvoeding geeft juist sneller afvalt dan dat je geen ...
Is bij elke vrouw anders. Ik kwam juist aan doordat mijn lichaam vond dat alles vast gehouden moest worden zodat er genoeg was voor de baby. Terwijl ik echt niet veel meer at dan normaal. Eenmaal gestopt viel ik wel een paar kilo af.