8 Reacties

één jaar geleden

Ja zo herkenbaar. Mee naar buiten. Mee naar de trap om naar boven te klimmen. En dan maar roepen: mee mee mee mee. En als je dan nee zegt of straks. Een Total melt down!! Helaas geen tips. Denk dat we deze moeten uitzitten.

één jaar geleden

Ik hoor graag terug wat de tips zijn. 😅 hier is het mee lopen, mee spelen maar ook drama bij elke vorm van nee of teleurstelling als hij niet precies krijgt wat hij wil.

één jaar geleden

Reactie op fret

Ik hoor graag terug wat de tips zijn. 😅 hier is het mee lopen, mee spelen ...
Ja inderdaad hier ook. Als iets 1 meter bij hem vandaan ligt moet ik alsnog meelopen om het te pakken. Heel de buurt kan hem horen als het dan niet gaat zoals die wilt😅

één jaar geleden

Onze dochter heeft dit ook en is allergisch voor het woord nee 🙈 Ik ben denk ik bikkelhard want ik laat haar echt even haar sop gaar koken (na uitleg). Dit heeft er toe geleid dat ze na een halve minuut denkt 'oke laat maar mam ik ga wel spelen doei'...

één jaar geleden

Ohh dat is hier al maanden aan de gang😅 geeeen idee wat er aan te doen, maar zitten kan ik al heel lang niet meer🤣

één jaar geleden

Reactie op SdG

Ohh dat is hier al maanden aan de gang😅 geeeen idee wat er aan te doen, ma ...
Hahah ohh jeetje! Bij ons komt en gaat het telkens weer alleen deze keer duurt het wel even! Maar op dit moment ben ik ziek dus dan is dat niet zitten even extra zwaar. 😋

één jaar geleden

Reactie op MamaSavi

Hahah ohh jeetje! Bij ons komt en gaat het telkens weer alleen deze keer du ...
Oh dat snap ik, als je ziek bent is t helemaal een ding😅 Ik heb t vaak in de ochtend, dan ga ik maar mee op de grond zitten ofzo half slapend met een bak koffie🤣 Ik dacht dat het kwam omdat oma had geleerd ‘laat maar aan oma zien wat je bedoelt en dan aan z’n handje meenemen om de weg te wijzen’ dus stiekem wel fijn om te lezen dat meerdere kindjes het doen! Ook wel weer lief dat ze je bij alles willen betrekken, maar soms….

één jaar geleden

Hier telkens bij parkeren; ‘ja ja ja jaaaa’ en dan achter het stuur willen.