8 Reacties

één jaar geleden

Niemand? 😥

één jaar geleden

Wat vervelend zeg! Lijkt me geen peuterdiarree als ze het al sinds haar geboorte heeft. Kan het zijn dat ze naast de kma nog ergens anders allergisch voor is? Al bij een kinderarts geweest? Sterkte!

één jaar geleden

Reactie op madamejulie

Wat vervelend zeg! Lijkt me geen peuterdiarree als ze het al sinds haar geb ...
Wij zijn al onder behandeling van een kinderarts en kinderdietist. Maar zij zeggen dat het niks te maken heeft met haar allergie

één jaar geleden

Mijn dochter heeft er ook vaak last van. Hier kreeg ik nog de tip om te minderen met fruit (met name sinasappel etc.) en extra groente. Verder hebben hier de doorkomende tanden veel invloed, daar is helaas weinig aan te doen. Wat hier wel helpt tegen de pijn en rode billen is zoveel mogelijk droog houden: talkpoeder en goed afdrogen. Geen vochtige doekjes (of daarna drogen) en geen sudocrème. Daar ging het namelijk alleen maar meer van broeien. Succes!

één jaar geleden

Misschien is het tijd om het over een andere boeg te gooien en contact te leggen met een orthomoleculair therapeut. Deze kan je andere adviezen en inzichten geven wat betreft de voeding van je kind en ook eventuele supplementen zoals probiotica (dit herstelt de darmflora). De reguliere geneeskunde denkt vaak net niet genoeg 'out of the box' en alleen via standaard protocollen. Ik zou de alternatieve geneeswijzen een kans geven.

één jaar geleden

Mijn dochter heeft er ook vaak last van. Hier kreeg ik nog de tip om te min ...
Thanks. Sudocreme gebruiken we inderdaad niet. Vooral talkpoeder. Bedankt!

één jaar geleden

Reactie op MinnieMouse

Misschien is het tijd om het over een andere boeg te gooien en contact te l ...
Dat is idd een goede. We zijn in het begin ook met haar naar een osteopaat geweest en dat hielp ook bij de reflux.

één jaar geleden

Reactie op Tems87

Dat is idd een goede. We zijn in het begin ook met haar naar een osteopaat ...
Yes, osteopaten zijn geweldig. Ons zoontje heeft geen diarree maar wel darmproblemen als in verstopping e.d. De osteopaat heeft bij hem echt wonderen gedaan, icm probiotica. Misschien zou je daar nog eens naartoe kunnen bellen om te vragen of die tips heeft voor je. Vaak hebben ze kennis van kinesiologie, maar daar moet je voor openstaan. Want dat gaat wel richting de wat 'zweverige' kant 😬 Veel sterkte met jullie meisje!