10 Reacties

één jaar geleden

Jeetje wat een nare ervaring! Ik ben erg benieuwd wat er uit de nipt komt! Ik wens jullie heel veel sterkte! 🤍🤍

één jaar geleden

Zelf geen ervaring, misschien als je het topic op het algemeen forum zet dat je wel wat meer ervaringen krijgt! Wel heel naar en vervelend. Zelf zou ik de keuze om een miskraam op te wekken adhv zo'n vroege echo inderdaad niet nemen. Eerst een nipt test en vlokkentest en dan kan je altijd de zwangerschap nog afbreken. Veel succes de komende tijd, het lijkt mij heel zwaar om in zo'n emotionele rollercoaster te zitten!

één jaar geleden

Nou…dit zul je nooit verwachten: Ziekenhuis of de ontvangende partij is mijn bloedbuis kwijtgeraakt. Dus geen uitslag op de nipt test. Vandaag echo gedaan. Zag er weer iets beter uit. Maar ze zag wel: - (mogelijk) lekkende hartklepje; - hoofdje en boven benen zijn net iets te klein dan wat ze zouden willen zien; - nog steeds een verdikte nekplooi, nu tussen de 2.6 en 3.5. Vandaag bloed laten prikken en de vlokkentest laten doen. Krijgen mogelijk vrijdag uitslag van de sneltest gedeelte en dan 7 dagen daarna uitslag van de rest. Echt ongelofelijk hoe dit allemaal zo gaat….

één jaar geleden

Reactie op Elise_86

Nou…dit zul je nooit verwachten: Ziekenhuis of de ontvangende partij is mi ...
In wat voor rollercoaster zijn jullie beland zeg! En kansloos dat ze je bloedbuis kwijt zijn geraakt. Sterkte met de testen van vandaag en hopen dat er snel een uitslag is en jullie beslissingen kunnen gaan nemen.

één jaar geleden

Gister avond zijn mijn vliezen gebroken en bij de echo bleek het ook niet goed te gaan met onze kleine. De sneltest van de vlokkentest was ook binnen…..onze lieve Baby heeft syndroom van Down…We blijven hier vanavond en gaan het proces in om te bevallen van ons kleine meisje…

één jaar geleden

Reactie op Elise_86

Gister avond zijn mijn vliezen gebroken en bij de echo bleek het ook niet g ...
Heel veel sterkte!

één jaar geleden

Wat een verdriet voor jullie. Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve engeltje 😔

één jaar geleden

Reactie op Elise_86

Gister avond zijn mijn vliezen gebroken en bij de echo bleek het ook niet g ...
❤️❤️❤️ voor jullie.

één jaar geleden

Veel sterkte 💕

één jaar geleden

Zaterdag 19 augustus om 15:15 is onze prachtige dochter Robin geboren/gestorven. Het is vreselijk om haar te verliezen, maar we hebben er vrede mee. We hebben haar voor altijd in ons hart gesloten. Ze is nu bij onze geliefden in de wolken en kijkt met veel liefde met ons mee tot de dag dat we ons bij haar voegen. Het ziekenhuis heeft fantastisch voor ons gezorgd voor, tijdens en na de bevalling. Vandaag mochten wij naar huis met Robin. Daar hadden we afgesproken met Stichting Stil om foto’s te maken van onze kleine ster om zo toch nog een mooie tastbare herinnering aan haar te behouden. Deze zwangerschap heeft zijn mooie momenten en zware momenten gehad, maar ik had hem voor geen goud willen missen. Lieve Robin rust zacht 🤍🕊️🤍