16 Reacties

één jaar geleden

Wij hadden het probleem ook en hebben baby dry night pants die werken bij ons perfect in de nacht (en maat groter als dat hij zn dag luiwrs heeft) die draagt hij in 4 deze in 5 https://www.wehkamp.nl/pampers-baby-dry-pants-night-pants-maat-5-160-luierbroekjes-maandbox-17112598/?MaatCode=000&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Fmcg&utm_term=171125980000&gclid=EAIaIQobChMIieLzlMKcgAMVI-XmCh3oUQdYEAQYASABEgKyuPD_BwE

één jaar geleden

Romper maat groter proberen? Dat was hier het probleem in ieder geval.. Hier nu de uitdaging dat ze geen luier meer om wil en deze iedere nacht uittrekt 😅

één jaar geleden

Wij gebruiken 4+ luiers van babydry. Bij een vriendin met haar dochtertje was het ook elke nacht doorgelekte luier. Die gebruikt nu de mickey mouse luiers van de kruidvat. 🤷‍♀️ misschien ook een optie. Het verschilt gewoon erg per kindje. 🙈

één jaar geleden

Hey, Niet echt een tip ben zelf ook nog opzoek naar “de” oplossing. Ik heb dit nu ook sinds een week met mijn zoontje. Ook echt precies tussen 5/6 uur. Is ook ineens daarvoor heeft hij er geen last van gehad. Hopelijk heeft je zoontje er snel geen last meer van🤞🏽

één jaar geleden

Wij hebben wasbare luiers van little lamb (een binnen luier en daaromheen zit dan nog een plastic wrap). Af en toe een randje nat van de romper, maar meer niet

één jaar geleden

Hier was dit ook een heletijd. Nu over op de baby Dry en dan maat 5 normaal draagt ze maat 4 maar voor de nacht vangt de 5 net beter op en dan een romper een maatje groter voor de nacht. Zelden nog nat in de ochtend of ze moet hele hevige poep hebben.

één jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties! Wij hebben afgelopen nacht de baby dry night 5+ geprobeerd. En hij was niet doorgelekt vanochtend JEEJ 😄 (Hopelijk was het niet iets van eenmalig🤞)

één jaar geleden

Reactie op Marion85

Dankjewel voor jullie reacties! Wij hebben afgelopen nacht de baby dry nigh ...
Ik heb ze ook gehaald en een romper een maat groter. Twee nachten nu al dat hij niet doorlekt 🤞🏽. Hoop bij jou ook 🤞🏽

één jaar geleden

Reactie op Dii

Ik heb ze ook gehaald en een romper een maat groter. Twee nachten nu al dat ...
Helaas is het bij ons maar bij 1 nacht gebleven.. Puur toeval 🙈

één jaar geleden

Reactie op Marion85

Helaas is het bij ons maar bij 1 nacht gebleven.. Puur toeval 🙈
nee wat balen. Sinds ik die pampers baby dry en echt een maat groter Römer heb gehaald is het tot nu toe niet meer voortgekomen. En nog steeds op dezelfde tijd ?

één jaar geleden

Sinds we hier plakluiers zijn gaan gebruiken hebben we er geen last meer van. Mn zoontje draagt maat 5 overdag 5+ in de nacht

één jaar geleden

Reactie op jipzz

Sinds we hier plakluiers zijn gaan gebruiken hebben we er geen last meer va ...
Ojaa en onderbroeken ipv rompers. T zijn kruidvat luiers met pampers lekte hij ook altijd door

één jaar geleden

Wij hebben nu eindelijk na bijna 2jaar de oplossing gevonden: Pampers broekje maat nr 5 voor de nacht. Hier gaatjes in prikken. En dan pampers broekje nr 6 eroverheen!!

één jaar geleden

De gaatjes zijn echt de oplossing. En idd pamper groter en romper groter