Nog meer kindjes die overal doorheen slapen? 馃槏
Hier werd ik zelf om 00.00 precies wakker van alle knallen en kan momenteel nog steeds niet slapen van al het lawaai. Hoor het super hard binnen en blijf me verbazen dat mijn zoontje overal doorheen slaapt, maar super fijn!!
Hier werd ze een paar minuten voor 12 wakker en heeft ze gezellig met ons mee vuurwerk gekeken馃槄. Maar het gaat hier ook zo ontzettend hard dat ik het al had verwacht
Gisteren een verschrikkelijke nacht gehad dus ik hield mijn hart vast, we zijn zelfs bij vrienden geweest dus vreemde omgeving.
Nou meneer is overal doorheen geslapen, we hebben hem moeten wekken om naar huis te gaan. Daar gelijk weer in slaap gevallen!
Nu ik nog 馃ゲ
Meneer hier werd wakker, dus heb hem er even lekker uit gehaald en zijn naar het vuurwerk gaan kijken. Half uurtje later klein flesje gegeven en weer in bed gelegd, en hij sliep zo weer door 馃憤馃徏 tot vanmorgen half 9 馃槺馃憤馃徏馃憤馃徏
Hier de hele avond onrustig van het vuurwerk, eigenlijk in de middag al. Hij vindt het echt helemaal niks. Voor middernacht paar keer huilend wakker geworden en rond 00.00 echt krijsend wakker. Toen nog half uur bij ons huilend op de bank gezeten en toen bij mij in slaap gevallen.
Volgend jaar gaan we naar de Veluwe of zo 馃槀 of hem misschien voorbereiden erop 馃
Hier werd ons zoontje van net 1 wakker om half 10 door een paar heftige bommen en daarna lukte slapen niet meer, maar hij heeft lekker gespeeld tot kwart voor 1 in de nacht en trok zich niet echt meer iets aan van de herrie, en is toen weer gaan slapen
Hier de hele avond onrustig van het vuurwerk, eigenlijk in de middag al. Hi ...
Sneu voor die kleintjes als ze bang zijn he! Bij ons ook. Wij hebben white noise bij zn bedje gezet nadat hij overstuur wakker werd eerder op de avond. Erna niet meer wakker geworden. Wellicht een idee 馃槉
Hier is de kleine man met ons wakker gebleven tot een uur of 2, uit het raam kijkend naar het vuurwerk. Daarna heeft hij bij ons geslapen in bed, voor alle zekerheid. Natuurlijk is hij weer veel te vroeg wakker geworden, uur of 10....