37 Reacties

één jaar geleden

Vaak douch ik als mijn dochter slaapt. En als ze toch wakker is dan douche ik alleen als er iemand bij is.

één jaar geleden

Ja helaas hier bij mij is het echt douchen wanneer manlief thuis is ik heb nog geen goede oplossing gevonden

één jaar geleden

Ik zet haar soms in de box met tv aan, dan kan ik snel douchen

één jaar geleden

Ik neem hem mee onder de douche, vindt hij helemaal geweldig. Wij hebben wel douche deuren die hij nog niet open krijgt

één jaar geleden

Ik schuif z’n ledikant naar de overloop, en laat de badkamer deur open staan 😅 leuk kinderliedjes aan, en al meezingend zelf douchen 👍🏼👍🏼

één jaar geleden

Inderdaad, de tijd van het wippertje is voorbij. Het komt niet vaak voor omdat ik in de avond douche als mijn man thuis is. Een tip als je 2 telefoons hebt. Ik heb mijn eigen telefoon en een telefoon voor mijn werk. Ik video bel via WhatsApp naar de andere telefoon. Één zet ik op een kastje gericht naar de box. Ik zet haar in de box met de tv aan. De andere telefoon neem ik mee naar de badkamer. Die zet ik daar op het plankje. Op deze manier kan ik haar in de gaten houden. Dan hoef ik niet gehaast te doen.

één jaar geleden

Ik douche vaak in de ochtend als de kleine nog slaapt. Bij uitzondering zet ik hem in zn bedje met een knuffel of speelgoedje en spring ik er ff snel onder. Werkt hier ook😊

één jaar geleden

Ik douch bijna altijd met mijn dochter. Heb zon stoeltje, ideaal ! 2 vliegen in 1 klap

één jaar geleden

Wij zetten haar in een wasmand bij ons in de badkamer. Vind ze heel leuk😅 maar zodra ze gaat lopen kan dat niet meer

één jaar geleden

Ik douche als hij slaapt of als mijn man thuis is. Ik ga meestal savonds. Mijn zoontje kruipt anders zelf ook onder de doucne of gaat met de wc rol zitten spelen 😅

één jaar geleden

We hebben een extra kinderstoel van Ikea voor in de badkamer. Dan zet ik m'n dochter met wat speelgoed in de stoel en kan ik douchen. Dan kletsen en zingen we samen, ze vermaakt zich prima en ik kan rustig douchen.

één jaar geleden

Wij douchen tegenwoordig steeds samen. Hij zit dan in z’n opla bad en ik douch ernaast. Super gezellig eigenlijk. Ik heb helaas wel moet switchen van s’ochtends douchen naar s’avonds. Hij doet geen ochtendslaapje meer dus in de ochtend alleen douchen lukt mij op m’n vrije dagen niet.

één jaar geleden

Hij gaat meestal mee de douche in, of ik douche als hij slaapt.

één jaar geleden

Reactie op Bouboulicious

Ik zet haar soms in de box met tv aan, dan kan ik snel douchen
Hier ook Al douche ik vaker savonds als ze slaapt of als m’n vriend thuis is

één jaar geleden

Ik zet hem in zijn bedje waar hij lekker speelt (neem de babyfoon mee in de badkamer) of zet hem in zijn kinderstoel. Werkt prima voor ons.

één jaar geleden

Ik douche ook gewoon als hij alleen in de woonkamer is. Wij hebben een appartement en ik hoor alles onder de douche dus als er iets gebeurd ben ik binnen een paar stappen bij hem. Als hij bij mij in de badkamer is kruipt hij er bij en om elke dag met hem te douchen kost me een kwartier extra

één jaar geleden

Ik douche alleen als hij slaapt, bij de opvang/oppas is of als mijn man er is.

één jaar geleden

Of ik douche met hem

één jaar geleden

Reactie op jessica4

Wij zetten haar in een wasmand bij ons in de badkamer. Vind ze heel leuk😅 ...
Mijn zoontje zou echt niet in die wasmand blijven zetten. Wel lekker dat dat nog lukt.

één jaar geleden

Reactie op Nieuwejongemama

Ik douche ook gewoon als hij alleen in de woonkamer is. Wij hebben een appa ...
Oh echt. Bij mij zou hij de hele boel slopen 🤣