37 Reacties
één jaar geleden
Ik ga met hem in bad of als hij slaapt douchen.
Je zou hem/haar ook in een bad zitje bij je onder de douche mee kunnen nemen.
Bij ons zou hij denk ik ook alles doen wat niet mag of heel hard gaan huilen als ik hem alleen beneden laat.
één jaar geleden
Ik laat mijn zoontje lekker boven spelen als ik aan het douchen ben. Uiteraard met beide traphekjes dicht. In onze slaapkamer zet ik de tv aan en gooi het dekbed op de grond met wat kussens en knuffels erop. Dan gaat hij in zijn eigen kamer met zijn speelgoed spelen en als hij daarmee klaar is gaat hij op het dekbed tv zitten kijken. Zo heb ik gewoonlijk ruim 20/30 minuten de tijd om mezelf te douchen en aan te kleden.
Ik moet wel de wasmand op het toilet zetten zodat hij hier geen speelgoed in gooit en het wc papier opbergen etc. Maar verder is de bovenverdieping helemaal dreumes vriendelijk.
één jaar geleden
Ik douche vaak als mijn man thuis is, als dit niet lukt dan zet ik hem in een ikea kinderstoel in de badkamer met een filmpje op. In die ikea kinderstoel zetten we hem soms ook eens onder de douche als hij te moe is voor een uitgebreid bad
één jaar geleden
Reactie op Jasmijn567
Oh echt. Bij mij zou hij de hele boel slopen 🤣
Er valt gelukkig niks te slopen op zijn zit of sta hoogte 😄
één jaar geleden
Ik doe haar in de ledikant met wat speelgoed. Zet de babyfoon aan en ze doet fijn haar ding en ik kan mij rustig douchen en klaarmaken
MOD
één jaar geleden
Wij douchen samen. Zet ze onder de douche, daarna kleed ik mij uit, ze hebben wat bakjes waar ze mee kunnen spelen. Als mijn man er niet bij is dan droog ik mij altijd als eerste af, daarna de jongste en de oudste als laatste. Zijn we allemaal klaar met half uurtje.
Of ik douche voordat ik naar bed ga.
één jaar geleden
Ik douche avonds als ze slapen wil graag ongestoord genieten van mn douche🤭 altijd gedaan eigenlijk ook al zal ik dr dr bij kunnen nemen douchen is een me time momentje die ik graag bewaar😄 maar zoals hier onder al vele ideen waarop het ook kan als ze wakker zijn beide prima toch zolang ze veilig zijn😊
één jaar geleden
Reactie op Pien1987
Oh dat is ook een goede tip. Wij hebben ook een bad. Ze klimt daar dus niet ...
Zou mijn zoontje zeker proberen haha
één jaar geleden
Reactie op Atmvh
Wij hebben gelukkig een bad, daar zet ik haar in met speelgoed en zo vermaa ...
Doe ik ook altijd. Klein laagje water erin en ik kan hem vanuit de douche goed in de gaten houden en hij vindt het bad met al zijn speeltjes zo leuk, dat zelfs nadat ik gedoucht heb hij er nog in wil blijven zitten haha.
één jaar geleden
Onze dreumes is in de ochtend gelukkig vrij goed in zichzelf bezig houden. Dus die zet ik wel eens terug in zijn ledikant of box met wat speeltjes en een muziekje aan terwijl ik ga douchen. Daarnaast douche ik ook vaak wanneer mijn man thuis is.
Maar dat idee van je baby in een leeg bad te zetten met wat speelgoed klinkt ook wel als een goed plan. Ik denk dat ik dat ook eens ga proberen 😊😊
één jaar geleden
Reactie op Atmvh
Uh even voor de duidelijkheid: dat bad is dus leeg. Ik laat haar niet allee ...
Als je er zelf zicht op hebt lijkt me dit prima dat ze het zo doet toch.... zolang je maar in de buurt blijft!